Performancing Metrics

حضور بیش از ۱۰ هزار رای اولی در حوزه انتخابیه بهشهر | اتاق خبر
کد خبر: 320161
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 10:44
فرماندار بهشهر عنوان کرد:
فرماندار بهشهر از حضور بیش از ۱۰ هزار رأی اولی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد و گفت: همه امکانات برای برگزاری انتخابات در این حوزه فراهم است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید خالق سجادی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ازنظر یارانه، تجهیزات، امکانات و نیروهای انتظامی در آماده‌باش کامل هستیم و مشکلی در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی یادآور شد: باید شور انتخاباتی را در جامعه بر اساس رعایت مسائل قانونی رعایت کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه همه مسائل در حوزه انتخابیه ماتحت کنترل است، ادامه داد: بازدیدهای مختلف از ستادهای نامزدها در شهرهای مختلف انحام شده و مشکل امنیتی و نظارتی، پشتیبانی، امکانات و ... وجود ندارد.

فرماندار بهشهر بابیان اینکه همه ما باید با رعایت قانون و حرکت در مسیر قانونی شرایط حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در طول مدت تبلیغات تاکنون هیچ نوع تخلفی در حوزه انتخابیه ما گزارش نشده است.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت حوزه انتخاباتی بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: در حال حاضر و بر اساس اعلام ثبت‌احوال ۳۱۹ هزار نفر جمعیت این حوزه انتخابیه وجود دارد که از این تعداد ۲۲۵ هزار نفر واجد شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رأی هستند.

سجادی افزود: بر اساس جمعیت رأی‌دهنده در این حوزه انتخابیه، تعداد ۲۹۳ شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۲۲۶ شعبه ثابت و شش شعبه سیار است.

وی در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخاباتی، طرفداران و هواداران گفت: بایدبراساس قانون ودرچارچوب قانون عمل کنیم و مراقبت باشیم که در این آر رعایت مسائل اخلاقی و شعایر اسلامی دینی و اسلامی غفلت نشود و در ایام فاطمیه هم جایگاه این بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) حفظ شود و بر اساس مر قانون حرکت کنیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید