Performancing Metrics

اقدام عجیب پرسپولیسی ها مقابل چشم هواداران | اتاق خبر
کد خبر: 320164
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 18:16
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب تمرین تیمشان را از زمین چمن به داخل سالن بردند. اتفاقی که باعث ناراحتی و اعتراض هواداران شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از سه روز تعطیلی از ساعت ۱۶ در درفشی فر آغاز شد که با نظر کادر فنی، سرخپوشان تنها در این تمرین بدنسازی کردند. حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* در حالی که حدود ۸۰ هوادار روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند اما این تمرین تنها در سالن مجموعه پیگیری شد. مسئله ای که موجب شد تا هواداران پس از چند دقیقه، سکوها را ترک کنند و البته به این موضوع نیز اعتراض کنند که چرا بازیکنان به زمین نیامدند. البته محسن بنگر دقایقی با هواداران به گفتگو پرداخت.

* تعدادی از ماساژورها و تدارکات تیم داخل زمین به پاسکاری با یکدیگر پرداختند که در این میان محمود خودربین هم برای دقایقی پا به توپ شد.

* کریم باقری در این تیم غایب بود.

* ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد.

* تمرین پرسپولیسی ها پس از یک ساعت بدنسازی ساعت ۱۷ خاتمه یافت.

* سرخپوشان فردا در ورزشگاه نوبنیاد در چارچوب یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی پارسه خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر این اقدام سرخپوشان به خاطر مشکلات مالی است که برای این باشگاه بوجود آمده و اسپانسر باشگاه نتوانست به تعهداتش عمل کند. به همین خاطر بازیکنان اعلام کرده اند فعلا تمرینات را جدی پیگیری نخواهند کرد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید