Performancing Metrics

باید از عده‌ای پرسید چرا انگلیس از شما حمایت می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 320181
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 11:38
حدادعادل در همایش جوانان اصولگرا؛
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: باید از کسانی که در مقابل حمایت انگلیسی‌ها سکوت کردند، پرسید چرا مورد حمایت آنها قرار گرفته‌اید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل در همایش جوانان اصولگرا اظهار کرد: جوان به لحاظ سنی در دوره ای قرار دارد که در زندگی مستقل می شود؛ خاصیت و تعریف جوانی همین است.

وی افزود: یکی از خصوصیات جوان ها آرمان گرایی و تجلی آن در سطح ملی و استقلال طلبی است. جوان ها بیشتر از هر قشر دیگری نسبت به استقلال وطنشان حساس هستند. ما این تجربه را در جنگ تحمیلی داشتیم که متوسط سن رزمندگان ۲۵ سال بود.

حدادعادل وی با بیان اینکه تاکید امام(ره) همواره بر استقلال کشور بوده است، ادامه داد: وجود حکومت پهلوی به معنای نفی استقلال ایران بود؛ چراکه انگلیسی ها این حکومت را به وجود آورده بودند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: بیش از همه، جوانان به امام(ره) توجه داشتند در صورتی که فاصله سنی امام(ره) با جوانان زیاد بود و نوع زندگی ایشان هم با زندگی جوانان تفاوت داشت، اما ارتباط جوانان با امام(ره) تعجب برانگیز بود به گونه ای که زمانی مهندس بازرگان در یک مصاحبه این مسئله را با تعجب تعریف کرد.

وی با بیان اینکه ایران ما در دوره قاجار استقلال نداشت و در دوره پهلوی این شرایط بدتر شد، گفت: انگلیسی ها متخصص دخالت در امور داخلی کشورها هستند. یکی از دستاوردهای انقلاب این بود که پای کشورهای خارجی را از داخل کشور قطع کرد و خدا را شکر امروز با آمریکا هم رابطه نداریم.

حدادعادل افزود: حال در انتخابات پیش رو BBC برنامه های خود را اجرا و به ملت توصیه می کند به آیت الله جنتی، آیت الله مصباح و آیت الله یزدی در انتخابات خبرگان رأی ندهید. در مجلس هم معلوم است از چه کسانی حمایت می کنند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: بنابراین جوان ها باید از هر قشر دیگری نسبت به این مسئله حساس تر باشند و از کسانی که در مقابل حمایت انگلیسی ها سکوت کردند، بپرسند چرا مورد حمایت انگلیسی ها قرار گرفتید؟

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید