Performancing Metrics

پاداش فوتسالیست ها باید چند برابر شود | اتاق خبر
کد خبر: 320307
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 23:03
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان بسیار عالی بوده و به اعتقاد من پاداش آنها باید چندین برابر شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا شهرام دبیری گفت: برخلاف برخی اظهارات هیچ وقت نگفتم تیم ملی فوتسال کشورمان بد بازی می کند. تیم ما در مقابل ازبکستان میزبان توانست به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالا سر ببرد و این اتفاق از هرچیزی مهم تر است.
وی ادامه داد: تنها نکته ایی که درخصوص این دیدار اشاره کردیم این بود که می توانستیم با استرس کمتری به مصاف ازبکستان برویم.
مالک باشگاه فوتسال دبیری تبریز با انتقاد از پاداش در نظر گرفته شده برای ملی پوشان فوتسال، گفت: 500 دلار مبلغ بسیار کمی است و به طور حتم با بازگشت کفاشیان درخواست خود را برای تشکیل جلسه هیات رییسه خواهم داد. با ارائه پیشنهاد به هیات رییسه فکر می کنم بتوانیم این پاداش را تا چند برابر افزایش دهیم.
دبیری اظهار کرد: باید در پرداخت پاداش میان تمامی تیم های ملی عدالت را رعایت کنیم. پیگیر اجرای عدالت هستم و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما نسبت به 2 دوره قبل عملکرد بسیار بهتری داشته و قطعا با رسیدگی بیشتر به این تیم می توانیم در مسابقات جهانی کلمبیا در شهریور ماه سال آینده هم جایگاه بسیار خوبی را بدست بیاوریم.
عضو هیات هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فیفا خواهان انتخاب روسای کمیته ها از میان اعضای هیات رییسه شده است، افزود: انتخاب رییس کمیته ها از جمله فوتسال از میان اعضای هیات رییسه دقیقا چیزی است که فیفا می خواهد و فکر می کنم در دور آینده فدراسیون فوتبال این اتفاق در کشور ما نیز رخ خواهد داد.
تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته (یکشنبه) در فینال رقابت های جام ملت های آسیا در تاشکند ازبکستان با پیروزی دو بر یک بر تیم میزبان، جام قهرمانی را بالای سر برد.

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید