Performancing Metrics

حضور ۲۴ هزار دانش‌آموز رأی اولی لرستان در انتخابات امسال | اتاق خبر
کد خبر: 320337
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 13:53
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از حضور ۲۴ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات امسال خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، گودرز کریمی فر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۴ هزار دانش آموز رای اولی لرستان، هفتم اسفند در خلق حماسه ای سیاسی نقش آفرینی خواهند کرد.

وی گفت: حضور رای اولی ها در پای صندوق های رای می تواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات در خلق حماسه سیاسی در هفتم اسفند تاثیر گذار باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان انتخابات را تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب برشمرد و افزود: انتخابات یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور است، لذا باید اهمیت و جایگاه حضور مردم در انتخابات را برای دانش آموزان تبیین، تا استقلال، اقتدار، عزت و پایداری نظام اسلامی تضمین شود.

کریمی فر تاکید کرد: همه متولدین هفتم اسفند ۷۶ و قبل از آن می توانند در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

وی همچنین انتخابات و حضور حداکثری مردم را از برکات انقلاب برشمرد و تصریح کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر نقش آفرینی در تصمیم گیری های مهم کشور، وظیفه‌ای شرعی و قانونی بوده که در نفس خود دارای آثار و نتایج پرباری برای نظام جمهوری اسلامی است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید