Performancing Metrics

عده ای به دنبال زیر سوال بردن جمهوریت نظام هستند | اتاق خبر
کد خبر: 320341
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 14:15
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری:
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با ابراز تاسف از اینکه عده ای می خواهند جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند، گفت: ملت ایران جواب این افراد را در پای صندوق های اخذ رای خواهند داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمدرضا باهنر شامگاه دوشنبه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اجتماع اصولگرایان دامغان در محل حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) این شهر اظهار داشت: مردم ایران در طول تاریخ برای سرنوشت و آینده خود اهمیت قائل شده اند و این مهم در روز هفتم اسفند ماه جاری به عنوان یکی دیگر از مهمترین رویدادهای سیاسی سال ۹۴ تکرار خواهد شد.

وی هفتم اسفند را رویدادی مهم و سیاسی برای ملت ایران برشمرد و گفت: ۲۴ انتخابات با محوریت مردم در طی ۳۷ سال برگزار شده که نمونه بارز مردم سالاری است.

تجمیع انتخابات به نفع کشور است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز عده ای در تلاشند جمهوریت نظام که برگرفته از میراث گرانقدر شهدا و امام (ره) است را زیر سوال ببرند ولی ملت ایران بار دیگر تلاش آنان را با حضور و مشارکت خود در پای صندوق های اخذ رای نقش برآب می کنند.

باهنر خاطر نشان کرد: ملت ایران در فتنه سال ۸۸ و در حماسه تاریخی و به یاد ماندنی ۹دی پاسخ فتنه گران را دادند و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب این حماسه و حضور تاریخی را خلق کردن که برای همیشه جاودانه شد.

وی با اشاره به نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون تجمیع انتخابات، آن را به نفع کشور برشمرد و افزود: این امر به حال و هوای خاص انتخابات و پرشور برگزار شدن آن کمک فراوان می کند.

مجلس ششم هزینه هایی را به نظام تحمیل کرد

عضو شورای  مرکزی ائتلاف اصولگرایان هم گرایی و هم افزایی در انتخابات را مهم برشمرد و افزود: این مهم باید بیش از گذشته تقویت شود.

باهنر با یادآوری اتفاقات دوران مجلس ششم تصریح کرد: برخی نمایندگان آن مجلس با کارهای خودشان دل رهبری را خون کردند و می خواستند نظام و کشور را به بن بست برسانند و متاسفانه هزینه هایی را به نظام تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم مجلس ششم دیگری تکرار شود، اضافه کرد: این وظیفه مردم است که نمایندگانی ارزشی و ولایی را در روز هفتم اسفند انتخاب کنند.

ساحت مجلس خبرگان نباید به جناح چپ و راست منتهی شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اشاره ای نیز به نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری داشت و افزود: این مجلس دارای جایگاه ویژه ای است و ساحت این مجلس نباید به جناح چپ و راست منتهی شود.

باهنر اظهار داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عالمانی  پاک و وارسته و پشتیبان ولایت فقیه هستند و دین خود را به نظام و ولایت در تمامی عرصه و صحنه ها ادا کرده اند.

وی انقلابی بودن را یکی از مولفه های نمایندگان برشمرد و اظهار داشت: ولایت مداری، بصیرت و انقلابی بودن باید در نمایندگان وجود داشته باشد که وجود این ویژگی ها نمایندگان را  هرگز خسته نخواهد کرد.

مجلس نیازمند نمایندگانی با روحیه جهادی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس آینده نیازمند نمایندگانی با روحیه جهادی است که بتوانند با تدبیر و ارائه راه حل برمشکلات موجود در جامعه فائق آیند.

باهنر تصریح کرد: اصل حضور و مشارکت در انتخابات یک وظیفه است و نوع انتخاب ما نیز در تعیین سرنوشت کشور اثر می گذارد.

وی هریک از آرای مردم را تیری برقلب دشمنان دانست و اظهار داشت: منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در فکر تامین امنیت، رفاه عمومی و اشتغال جامعه باشند و از این مقولات غافل نشوند.

شهدای حرم، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند

دبیرکل جبهه خط امام و رهبری همچنین اشاره ای نیز به اتفاقات منطقه داشت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدای مدافع حرم است.

باهنر تصریح کرد: هنر و کیاست فرمانده معظم کل قوا در این بود که مرزهای دفاعی ما ۲۰۰کیلومتر از کشور به عقب برده است.

وی همچنین به رشادت های رزمندگان و جهادگران استان سمنان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این استان در روز هفتم اسفند نیز با حضور و مشارکت فعال خود در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید