Performancing Metrics

اسقف اعظم ارامنه هموطنان مسیحی را به شرکت در انتخابات دعوت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 320588
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 11:41
اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور، هموطنان مسیحی ارامنه کشور را به شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان دعوت کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بابگن چاریان امروز با صدور اطلاعیه ای، از هموطنان مسیحی ارامنه اصفهان و جنوب کشور خواست تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی در این اطلاعیه با اشاره به اینکه هموطنان مسیحی ارامنه به عنوان شهروندان میهن عزیزمان، دارای حقوقی هستند و در مقابل تعهداتی نیز دارند، افزود: اطمینان داریم که افراد جامعه ما شرکت در انتخابات را حق مسلم خود می دانند.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور خطاب به هموطنان مسیحی ارمنی اضافه کرد: پس، با انجام وظایف و تعهداتمان می توانیم از منافع و مصالح خود در جهت رفاه جامعه ایرانیان ارمنی حفاظت کنیم.

وی از سوی نهاد خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران، هموطنان مسیحی ارامنه اصفهان و جنوب کشور را به شرکت در انتخابات فراخواند و افزود: امیدواریم آحاد جامعه ارمنیان اصفهان و جنوب ایران، به عنوان شهروندان متساوی الحقوق جمهوری اسلامی ایران که تاکنون از عطوفت و توجه خاص مسئولان کشور بهره مند بوده اند بتوانند در کلیه امور نوسازی و پیشرفت کشور مشارکت کنند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید