Performancing Metrics

دفتر موسیقی نماهنگ انتخاباتی تولید کرد/ پخش سریال کره‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 320591
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 11:47
دو خبر از رسانه ملی
نماهنگ های تولیدی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت حضور در انتخابات و همچنین پخش سریال «افسانه خورشید و ماه» در شبکه نمایش دو خبر امروز از رسانه ملی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، نماهنگ «سرود نکیسا» با آهنگسازی و تنظیم پیروز ارجمند، شعری از محمدرضا رحمانی با صدای مهدی حبیبی، نماهنگ «فردای فرزند وطن» با آهنگسازی و تنظیم و صدای یونس محمودی، نماهنگ «نسل ما» با آهنگسازی و تنظیم بهنام کریمی، شعری از بهروز کشاورز و صدای مهدی یغمایی از تولیدات نماهنگین دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت حضور پر شور در انتخابات است که برای بهره برداری و پخش در اختیار شبکه های مختلف رسانه ملی قرار گرفته است.

«افسانه خورشید و ماه» در شبکه نمایش

«افسانه خورشید و ماه» داستان امپراطوری است که قصد دارد برای پسرش همسری انتخاب کند. امپراطور از بین دو گزینه ازدواج یئون وو را انتخاب می کند اما نارضایتی مادر ولیعهد از این انتخاب باعث شکل گرفتن نقشه ای شوم می شود و آنها سعی در مسموم کردن یئون وو و قتل وی دارند.

کارگردانی سریال را کیم هو دو بر عهده داشته است و کیم هیون سو، جونگ وو ایل، هان گا این و کیم سو مین در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

«افسانه خورشید و ماه» در سال ۲۰۱۲ توانست از طرف شبکه ام بی سی کره در ۴۱ رشته نامزد دریافت جایزه شود که از آن جمله می توان به جایزه بهترین سریال، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش اول زن اشاره کرد.

مدیریت دوبلاژ این سریال را زهره شکوفنده به عهده داشته است و سعید شیخ زاده، رزیتا یاراحمدی، حسین عرفانی و مینو غزنوی از جمله صداپیشگان این مجموعه بوده اند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید