Performancing Metrics

تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به اکسپریا XA و اکسپریا X سونی | اتاق خبر
کد خبر: 320683
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 15:50
سونی امسال هم در کنگره جهانی موبایل حاضر بود تا ایده‌های خود درباره وسایل پوشیدنی مرتبط با موبایل‌ها را اعلام و سه گوشی هوشمند نیز معرفی کند. در ادامه نگاه نزدیکی به گوشی‌های هوشمند اکسپریا ایکس و اکسپریا XA سونی خواهیم داشت.

اتاق خبر - سونی در دستگاه‌های جدید در سه بخش مهم بیشتر کار کرده تا دوربین، طراحی و باتری بهتر و بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. مدل XA سونی از نمایشگری لب به لب برخوردار است. سونی درباره طول عمر باتری این دستگاه‌ها اعلام کرده که می‌توانند تا دو روز کامل را دوام بیاورند. همچنین این دو دستگاه قرار است در رنگ‌های سفید، سفید گرافیتی، طلایی و رُز گلد عرضه شوند.

سونی ویژگی‌های جذابی در دوربین این گوشی قرار داده که برای مثال می‌توان به «spontaneous capture» یا ثبت خودبخودی اشاره کرد که به کاربران وعده می‌دهد که عمل فوکوس را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. البته دوربین این دستگاه مجهز به قابلیت دیگری به نام فوکوس خودکار هیبریدی است که از دوربین های سونی قرض گرفته شده و امکانی را برای کاربرانش فراهم می‌کند تا یکی از سوژه‌های موجود در کادر را انتخاب کرده و رفتار آن را پیش‌بینی کند و به این واسطه از تار شدن نتیجه کار جلوگیری کند.

سونی قرار است این دو گوشی هوشمند جدید را تا تابستان به بازارها بیاورد اما تا آن زمان شما را دعوت می‌کنیم ویدیوی اختصاصی نگاه نزدیک به این دو دستگاه را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت 720p | دانلود ویدیو با کیفیت 360p

منبع: زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید