Performancing Metrics

روزهای سختی در انتظار زیدان است | اتاق خبر
کد خبر: 320696
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 12:47
آنکلا:
زین الدین زیدان باوجود شروع خوبی که در رئال داشت، به دلیل کسب دو تساوی بد مقابل بتیس و مالاگا در لالیگا، حالا انتقادات کارشناسان را متوجه خود می بیند.

زین الدین زیدان باوجود شروع خوبی که در رئال داشت، به دلیل کسب دو تساوی بد مقابل بتیس و مالاگا در لالیگا، حالا انتقادات کارشناسان را متوجه خود می بیند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از"ورزش سه"، زیدان کارش را در رئال بجای بنیتس از اوایل ژانویه آغاز کرد و موفق شد بردهای پرگل خانگی را در ابتدای کارش به دست بیاورد اما دو تساوی باعث شد تا فاصله رئال با بارسا به 9 افزایش یافته و امیدهای قهرمانی این تیم بسیار کاهش یابد.

نیکولاس آنلکا که سابقه بازی برای رئال را در کارنامه دارد و در تیم ملی فرانسه نیز کنار زیدان به میدان رفته در مورد او به فرانس فوتبال گفت:" زیدان عاشق فوتبال است و کیفیتش مثال زدنی است. او کارش در رئال را خوب شروع کرده و بخاطرش خوشحال هستم با این حال زیدان هنوز در ابتدای راه قرار دارد و در رئال مادرید هرگز نمی توانید آسوده خاطر باشید؛ چون فشارها در این تیم بسیار بالاست. معتقدم روزهای سختی در انتظار زیدان هستند. برای او آرزوی موفقیت در این چالش سخت را دارم."

آنلکا در مورد آنچلوتی نیز گفت:" او مربی من در چلسی بود. مربیان زیادی در دوران فوتبالم داشتم اما آنچلوتی یکی از بهترین ها بود که همواره به پای من ایستاد. او فوتبالیست بزرگی بود و بازیکنانش را بسیار خوب درک می کند. آنچلوتی حداکثر توانایی های یک بازیکن را استخراج می کند. وقتی با او کار می کنید به خودتان می گویید به زمین می روم و هر چه در توان دارم را می گذارم."

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید