Performancing Metrics

وزش باد شدید رگبار‌ و رعد‌و‌برق فردا در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 320770
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 11:49
آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۱۷ درجه و ۱۰ درجه خواهد بود.

آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۱۷ درجه و ۱۰ درجه خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از فارس؛ بررسی نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در نوار غربی کشور است که به تدریج دامنه‌های زاگرس و بخش‌هایی از دامنه غربی البرز را نیز فرا گرفته و سبب بارش باران در مناطق سردسیر بارش برف و گاهی با وزش باد و رعد و برق همراه می‌شود.

این سامانه ضمن حرکت شرقی خود در روز چهارشنبه دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر، نواحی مرکزی و جنوب کشور را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ اواخر وقت روز چهارشنبه هفته جاری در نوار غربی کشور از میزان ناپایداری کاسته می‌شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق و شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

این سامانه روز پنج‌شنبه در بخش‌هایی از سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق و برخی نقاط جنوب شرق کشور سبب بارش شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

امروز بارش‌ها در استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان و بخش‌هایی از کرمانشاه و کردستان شدت بیشتری دارد که به تدریج در برخی مناطق همدان، زنجان و جنوب آذربایجان نیز بارش‌ها تشدید می‌‌شود.

روز چهارشنبه بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت.

اوایل وقت امروز در برخی مناطق جنوب غرب کاهش دید افقی به دلیل باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که به تدریج با شروع بارندگی از غلظت گرد و خاک در این مناطق کاسته خواهد شد.

روز چهارشنبه در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی،‌شرق و جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

امروز به سبب وزش باد شدید جنوبی سواحل خوزستان مواج است ضمن آنکه اواخر وقت روز آینده و روز پنج‌شنبه هفته جاری بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بین می‌شود.

آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 17 درجه و 10 درجه خواهد بود؛ همچنین روز پنج‌شنبه هفته جاری آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 4 درجه زیر صفر و اردبیل با دمای یک درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان و خراسان جنوبی با دمای 28 درجه بالای صفر و بوشهر، یزد، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با دمای 27 درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور هستند.

94111

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید