Performancing Metrics

پیگیر مطالبات فعالان صنف وانت بار خواهیم بود | اتاق خبر
کد خبر: 320817
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 14:08
فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ در جمع فعالان صنف وانت بار:
دومین سمینار آموزشی و بازبینی قوانین راهنمایی و رانندگی با حضور سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ، محسن طاقدار رییس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری و جمعی از اعضای صنف وانت بار برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر در این مراسم سردار حسینی فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مشکلات عدیده ترافیکی در سطح شهر تهران اعلام کرد: این واقعیت تلخی است که شرایط ترافیکی و رفتار در رانندگی ها وضعیت خوبی ندارد و در شهر تهران این موضوع بیشتر خودنمایی می کند و لزوم توجه به آسیب شناسی در این حوزه بدیهی است.

حسینی تصریح کرد: به دلیل اینکه صنف وانت بار و پیک موتوری حضور مستمری را در فضای ترافیکی شهر دارند نقش آفرینی شان در چرخه ترافیکی حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر بسیار ضروری است و رفتار این رانندگان نیز مورد توجه و الگو برداری سایرین قرار می گیرد.

تیمور حسینی ادامه داد: مشکل اساسی که وجود آن پلیس را در شرایط خاص قرار می دهد، موضوع انتظار بیش از حد در و ظایف و چارچوب اختیار پلیس در حوزه ی اجرای مقررات بعنوان سومین اصل از اصول کنترل ترافیک است.

وی افزود: تاوانی که پلیس از این موضوع می پردازد به این خاطر است که به دو اصل دیگر یعنی مهندسی ترافیک و آموزش ها توجه کافی نمی شود و اگر موضوعات مرتبط در سایر بخش ها انجام بپذیرد، انتظارات نابجا از حوزه سوم برداشته خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور شهر تهران تاکید کرد: در صورت کارکرد صحیح این دغدغه برای اعضای اتحادیه در خصوص کاستی های حوزه کاری پلیس از بین می رودکه البته ادامه این موضوع باعث صرف هزینه و زمان بیهوده برای پلیس و جامعه است. بنابراین بدیهی است حل این مشکل سبب می شود بسیاری از مسائل بین پلیس و جامعه برطرف شود.

حسینی ادامه داد سعی مجموعه پلیس این است که با توجه واقعیت های امروزی جامعه بتواند کار خود را با نهایت اثر بخشی انجام دهد و نداشتن توجه به این موضوع موجب بوجود آمدن مشکلات فراوانی از قبل اقدامات نسنجیده می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شکل مطالبات و درخواست ها از سوی مردم تغییر بسیاری کرده است، گفت: درخواست های عمومی برای برخورد قاطع تر از سوی پلیس است.

فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان اتحادیه وانت بارها و پیک موتوری، پلیس راهور رسیدگی به مسائل مربوط به این صنف زحمتکش را در برنامه های خود قرار خواهد داد.

در ادامه این مراسم محسن طاقدار رییس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری با بیان اینکه میزان استقبال از این همایش بسیار قابل توجه بوده است گفت: یکی از اهداف اتحادیه این است که اعضا خود را با شرایط جدید راهنمایی و رانندگی به سرعت تطبیق دهند.

طاقدار با بیان این که هم اکنون 200 هزار وانت بار در سطح شهر وجود دارد اعلام کرد از این تعداد تنها 20 هزار واحد عضو اتحادیه هستند.

وی با بیان اینکه اعضای این صنف از دو دغدغه رنج می برند گفت: موضوع اول این است فعالان این صنف در سطح شهر صاحب ایستگاه نیستندو این موضوع شکلی سنتی و به اصطلاح پاتوق مانند را در موضوع گردهمایی های اعضای این صنف بوجود آورده است.

رئیس اتحادیه وانت بارها و پیک موتوری تاکید کرد: از مسئولان محترم راهنمایی و رانندگی بابت توجه به مسائل این صنف کمال تشکر را داریم ولی متاسفانه همکاری لازم از سوی شهرداری با این صنف صورت نمی گیرد.

محسن طاقدار ادامه داد: دغدغه دوم و بسیار اساسی این صنف این است که بعضا مشاهده شده است که اعضای این صنف از آموزش های مهارتی لازم و کافی در زمینه نحوه چیدن بار بر روی خودرو بهره مند نشده اند.

لازم به ذکر است که سلسله کارگاه های آموزشی اعضای صنف وانت بار با حمایت پلیس راهور شهر تهران تا پایان اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

94110ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید