Performancing Metrics

کشف محموله 41 کیلوگرمی طلای قاچاق در اتوبوس | اتاق خبر
کد خبر: 320856
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 00:20
ماموران گمرک یک محموله 41 کیلوگرمی طلای قاچاق را که در یک اتوبوس جاسازی شده بود، به کمک دستگاه ایکس‌ری کشف و توقیف کردند.

اتاق خبر: ماموران گمرک یک محموله 41 کیلوگرمی طلای قاچاق را که در یک اتوبوس جاسازی شده بود، به کمک دستگاه ایکس ری کشف و توقیف کردند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ این میزان طلای قاچاق کشف شده در یک دستگاه اتوبوس به صورت ماهرانه و در قسمت های مختلف جاسازی شده بود که توسط ماموران گمرک و با استفاده از دستگاه کنترلی ایکس ری (دستگاه اشعه ایکس) بازرگان کشف شد.

بنابراین گزارش، حامل این محموله تلاش داشت با استفاده از ازدحام و ترافیک در ساعت شلوغی این گمرک اقدام به خروج طلاها از گمرک کند که با درایت کارکنان گمرک بازرگان متوقف شد.

این گزارش می افزاید، پرونده کشف طلای قاچاق توسط مسئولان دستگاه قضایی در حال رسیدگی و در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

گمرگ بازرگان در شمال استان آذربایجان غربی به عنوان بزرگ ترین گمرک استان نقش موثری در امر واردات و صادرات کالا و مسافر بین ایران و ترکیه دارد.

مرزهای استان آذربایجان غربی شامل مرز زمینی پلدشت و بازرگان در شمال، رازی و سرو در مرکز و مرز تمرچین در جنوب استان است که تمرچین با کشور عراق و پلدشت با جمهوری خودمختار نخجوان جمهوری آذربایجان هم مرز بوده و سه مرز بازرگان، سرو و رازی دروازه عبور و مرور به کشور ترکیه است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید