Performancing Metrics

مردم لیست 30 و 16 نفره را کامل بنویسند | اتاق خبر
کد خبر: 320877
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 01:59
وزیر ارتباطات:
خبرآنلاین نوشت: وزیر ارتباطات در پیامی خطاب به مردم، درخواست کرد شهروندان به تداوم گفتمان اعتدال رای دهند.

اتاق خبر - محمود واعظی در پیامی که امروز منتشر کرد از مردم خواست در انتخابات حاضر شده و هر دو لیست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را به صورت کامل، تکمیل کنند.

او در ابتدای پیام خود گفت: در 7 اسفند، دو انتخابات بسیار مهم در پیش است که می تواند سرنوشت کشور را در زمینه مسایل اقتصادی به خصوص پس از برجام با سرعت بیشتری رقم بزند. همچنین حضور پرشور و حماسه ساز مردم در سراسر کشور می تواند باعث افزایش اقتدار ایران در جهان و منطقه شود.

واعظی با اشاره به اینکه رای امیدبخش مردم می تواند سرنوشت کشور را در ارتباط با پیشرفت و توسعه رقم بزند، گفت: مشارکت هر چه بیشتر مردم می تواند باعث شود ما مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نمایندگانی واقعی تر داشته باشیم که برآمده از رای همه ملت بزرگ ایران باشند.

وزیر ارتباطات در ادامه از مردم خواست هر دو تعرفه رای مربوط به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را به طور کامل تکمیل کنند. او توضیح داد: در تهران و کلانشهرها، رای دادن به همه کاندیداها لازم است. خواهش می کنم در تهران به دو لیست 30نفره مجلس شورای اسلامی و 16 نفره مجلس خبرگان به صورت کامل رای بدهند.

واعظی در پایان پیامش تاکید کرد: اگر حضور مردم پای صندوقهای رای محقق شود قطعا مانند انتخابات سال 92، حماسه دیگری برای ملت بزرگ ایران خلق می شود. هم اکنون در کشورهای منطقه و اطراف ما، افراطی گری موج می زند و امیدوارم با نگاه اعتدالی خود، مجلسی اعتدالی داشته باشیم که راه دولت و اهداف و پیمانی که دکتر روحانی با مردم بستند، هر چه سریعتر محقق شود.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید