Performancing Metrics

۳۱ نفر ازکاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف دادند | اتاق خبر
کد خبر: 320884
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 02:31
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۳۱ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف دادند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکااسدی اظهار کرد: تاکنون ۳۱ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و ۱۱۶ نفر در میدان رقابت هستند.

وی بیان داشت: چهار نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، هشت نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، دو نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و چهار نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر انصراف داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: همچنین دو نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، سه نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور، یک نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج و هفت نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار انصراف داده اند.

ذکااسدی اضافه کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۴ آغاز شده است و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه شش اسفند ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: بیش از ۳۳ هزار نفر در استان کرمان در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ مشارکت می کنند که این افراد در دو هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای شامل یک هزار و ۲۵۸ شعبه ثابت و ۹۰۶ شعبه سیار حضور می یابند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری نیز که از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۹۴ آغاز شده است هم تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات ادامه دارد.

ذکااسدی ابراز داشت: دو میلیون و ۳۸ هزار و ۸۷۸ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان برای انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ داریم که از این تعداد ۱۲۰ هزار و ۱۷۳ نفر رای اولی هستند.

وی اظهار داشت: متولدین ۷ اسفند ۱۳۷۶ و ماقبل آن واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین امنیت و سلامت انتخابات را امری مهم خواند و تاکید کرد: تدابیر لازم در همه زمینه های امنیتی اتخاذ شده و ارکان امنیتی استان کرمان به صورت آماده باش برای برگزاری انتخابات امن و سالم هستند.

ذکااسدی افزود: تدارکات و ملزومات مربوط به انتخابات اعم از تعرفه ها و صندوق های اخذ رای و سایر دستگاه های الکترونیکی در اختیار حوزه های اصلی و فرعی قرار گرفته است و استان کرمان از همه نظر آماده برگزاری انتخابات مشارکتی و امن است.

وی ادامه داد: از همه اقشار مختلف در استان کرمان دعوت می کنیم تا در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و با رای حداکثری خود به کاندیداهای مورد نظر موجبات تقویت نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید