Performancing Metrics

دشمن در پی تضعیف جایگاه قانون‌گذاری و صیانت از قانون اساسی است | اتاق خبر
کد خبر: 320890
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 02:54
مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برنامه دشمن بر تحقیر و تخریب و تضعیف جایگاه قانون‌گذاری و صیانت از قانون اساسی در کشور است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر صافی ظهر چهارشنبه در جمع طلاب حوزه های علمیه اصفهان، اظهار داشت: آگاهی دشمن از نقش سازنده و مهم رهبری و ولایت فقیه در ثبات و امنیت کشور باعث شده دشمنان تلاش کنند تا با هجمه به شورای نگهبان و به دنبال آن مجلس خبرگان رهبری، جایگاه ولایت و رهبری را تضعیف کنند.

وی با اشاره به جایگاه مهم و ویژه ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: ولایت فقیه، عمود خیمه نظام مقدس اسلامی است و استکبار جهانی به ویژه در جریان مذاکرات هسته‌ای و اتفاقات سال‌های اخیر کشور نظیر فتنه سال ۸۸ بیشتر و بهتر متوجه قدرت ولایت و نقش مؤثر آن در حفظ ثبات، استقلال، امنیت و عزت کشور و انقلاب اسلامی می‌شوند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان این‌که دشمن به خوبی از نقش محوری ولایت فقیه آگاه شده است تصریح کرد: دشمنان تمام تمرکز خود را بر روی ولایت فقیه قرار داده‌اند، طبیعی است که دشمن در این زمینه برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده و انجام خواهد داد و با اقدام به توطئه‌های مختلف تلاش خواهد کرد تا به مبارزه با ولایت فقیه بپردازد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن نفوذ در مراکز مختلف کشور است که رهبر معظم انقلاب مدتی است زنگ خطر این موضوع را به صدا درآورده‌اند و هشدارهایی در این زمینه به مردم و مسئولان داده‌اند، رگه‌های نفوذ دشمن تلاش می‌کند تا جایگاه و وجهه خبرگان رهبری را از طریق هجمه و فشار علیه شورای نگهبان تضعیف کنند.

حجت السلام صافی با اشاره به اینکه دشمن توانایی نفوذ در مجلس خبرگان را در کوتاه مدت ندارد بلکه فعلا برنامه آنها تحقیر و تخریب و تضعیف جایگاه قانون‌گذاری و صیانت از قانون اساسی در کشور است، گفت: شورای نگهبان گلوگاه ورود به حوزه قانون گذاری و صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است و به همین دلیل دشمنان تلاش می‌کنند تا علیه این نهاد حساس جو‌سازی کرده و جایگاه آن را تضعیف کنند.

وی با اشاره به شرایط پسابرجام و نتایج مذاکرات اظهار کرد: در پایان مذاکرات هسته‌ای توفیقی نسبی شامل کشور شد که دشمنان تلاش می‌کنند همین توفیق نسبی را هم به کام مردم تلخ کنند و به دنبال ایجاد بلوا و ناامنی و از بین بردن آرامش جامعه در آستانه انتخابات حساس و مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

 مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ادامه داد: تضعیف شورای نگهبان، به منظور پایین آوردن جایگاه مجلس خبرگان رهبری و جایگاه مجلس شورای اسلامی و از برنامه‌های دشمن برای از بین بردن ثبات و امنیت کشور در آینده است.

وی افزود: در داخل کشور نیز افرادی که عامل بیگانه بودن آنها محرز شده و در جریان فتنه سال ۸۸ به خوبی ماهیت خود را نشان داده اند؛ دشمن از آنها برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.

مردم تاکنون فتنه‌های بزرگ را به خوبی پشت سر گذاشتند

حجت الاسلام صافی مردم کشور را بصیر و هوشیار توصیف کرد و گفت: مردم فتنه های بزرگ را پشت سر گذاشته‌اند و در شرایط مختلف و عرصه‌های گوناگون عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و در شرایط حاضر با وجود همه تلاش دشمن برای منزوی کردن امت حزب الله و مردم انقلابی، مردم هرگز گوشه نشین و منزوی نخواهند شد و در وسط میدان حضور پیدا خواهند کرد و به نتایج بسیار خوبی دست خواهند یافت.

وی هدف قرار دادن شورای نگهبان را به منظور آسیب زدن به ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: دشمنان گام به گام به سمت اهداف خود می‌روند و هدف نهایی آنها بدون کمترین شک و تردید اصل اصیل ولایت فقیه است، همانطور که خداوند در قرآن سیاست‌های شیطان را به صورت گام به گام توصیف کرده است، استکبار هم سیاست‌های خود را گام به گام پیش می‌برد.

وی با اشاره به هجمه دشمن علیه شورای نگهبان ابراز کرد: شورای نگهبان یکی از اصیل‌ترین و پاک‌ترین نهادهای نظام مقدس اسلامی است که با مدیریت آیت الله جنتی که انسانی فراجناحی و ولایتمدار است و سر سوزنی اهداف سیاسی و مطامع نفسانی را دنبال نمی‌کند، به خوبی توانسته است از آراء مردم صیانت و حفاظت کند و طبیعتا وقتی دشمن با چنین نهاد پاک و مقدسی روبرو می‌شود تلاش می‌کند تا با ضربه زدن به آن به تضعیف جایگاه رهبری بپردازد.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بابیان اینکه دشمنان بسیار ناچیزتر از این هستند که بتوانند به اهداف خود در زمینه تضعیف جایگاه ولایت فقیه نائل شوند، خدا حقیقتا دشمنان ما را از احمقان قرار داده است، اظهار داشت: دشمن خیلی ساده دست خود را رو کرد و نقشه‌هایش را لو داد که با هوشیاری مسئولان نظام و مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد و مردم به خوبی خواهند فهمید که حقیقت و ریشه این توطئه‌ها چیست و اهداف دشمن به خوبی برای مردم مشخص خواهد شد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید