Performancing Metrics

حضور همه مردم پای صندوق‌های رای قفل مشکلات را باز می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 320928
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 06:01
محجوب:
ایلنا نوشت: دبیر کل خانه کارگر گفت: مسائل زمانی به دلخواه کارگران خواهد شد که گردونه امور به نفع آنها بچرخد. در حال حاضر در‌ها به روی شما بسته است، شما با حضورتان پای صندوق‌های رای این قفل‌ها را باز خواهید کرد.

اتاق خبر - علیرضا محجوب در مراسم گردهمایی همیاران انتخاباتی خانه کارگر از همه کسانی که برای حضور در این جلسه ثبت‌‌نام کرده بودند و از طرف خانه کارگر دعوت شدند تشکر کرد و گفت: کسانی که حضور داشتند و کسانی که ثبت‌نام کردند که تعدادشان به ۱۰ هزار نفر می‌رسد ان‌شاءالله در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

محجوب گفت: جامعه کارگری در صورتی که قصد داشته باشد در مجلس حضور موثری داشته باشد، باید افرادی بیشتری را به مجلس بفرستد در جامعه‌ای که بیش از ۴۰ میلیون جمعیت دارد نباید، در مجلس این چنین مهجور واقع شود.

او افزود: چه کسی گفته است کارگری که در کارخانه کار می‌کند، از بنده کمتر می‌فهمد. ما به نام خدا و به نام کارگر دست به حرکتی زدیم که بتوانیم تا ۴ و ۵ دوره مجلس حداقل دو سوم کرسی مجلس را فتح کنیم.

دبیر کل خانه کارگر گفت: به دوره اخیر مجلس طرح‌های مختلفی را برای احقاق حقوق کارگران ارائه کرده‌ایم که به دلیل اقلیت‌بودن جامعه کارگری در مجلس علیرغم تلاش‌های ما به ثمر ننشست.

محجوب ادامه داد: مجلس کار فردی نیست بلکه جمعی است. بنده روز شنبه بعد از سخنرانی روحانی به دفتر ریاست جمهوری مراجعه کردم و گفتم باید به کارگران سبد کالا تخصیص داده شود علت ضعیف بودن چنین اقداماتی اقلیت بودن ما در مجلس است.

محجوب در پایان خاطرنشان کرد: با وجود کارهایی که ما انجام می‌دهیم، مسائل زمانی به دلخواه کارگران خواهد شد که گردونه امور به نفع شما بچرخد و چرخش ان زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد شما زیاد باشد. در حال حاضر در‌ها به روی شما بسته است، شما با حضورتان پای صندوق‌های رای این قفل‌ها را باز خواهید کرد. 

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید