Performancing Metrics

تکذیب شایعه انصراف یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان در البرز | اتاق خبر
کد خبر: 320934
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 06:24
رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان البرز خبر داد:
رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان البرز شایعه انصراف یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در البرز را تکذیب کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی ضمن تکذیب شایعه انصراف یکی از نامزدهای خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان البرز، اظهار کرد: شش نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز مشغول فعالیت بوده و هیچکدام تا کنون انصراف نداده اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این شایعات برای مسموم کردن فضا پراکنده می شود، گفت: در صورتی که نامزدهای انتخابات درخواست انصراف داشته باشند باید به فرمانداری یا وزارت کشور اعلام کنند و وزارت کشور تایید انصراف آنها را به شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات استان مورد نظر اعلام کند.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات استان در پایان با تاکید دوباره شایعه انصراف یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

فرماندار کرج شایعه انصراف نامزد انتخابات خبرگان در البرز را تکذیب کرد

در ادامه محمدتقی ایرانی فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب این شایعه گفت: اشاعه این شایعات یداخلاقی است و با کسانی که این شایعه را نشر داده اند برخورد می شود.

ایرانی در پایان گفت: هر شش نامزد انتخابات خبرگان رهبری در کرج مشغول فعالیت و تبلیغات بوده و هیچ کدام انصراف نداده اند.

۲۱ بهمن ماه نیز یکی از مسئولان استان از انصراف یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز خبر داده بود که با واکنش دفتر این نامزد انتخاباتی همراه شد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید