Performancing Metrics

برخورد قاطع با هر گونه خرید و فروش رای در استان ایلام | اتاق خبر
کد خبر: 320941
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 06:56
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده استان ایلام دارای کمترین آمار تخلفات انتخاباتی بوده، گفت: با هر گونه خرید و فروش رای در استان برخورد قاطع می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سردار علی دولتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بحث تخریب ها و حرکات غیر اخلاقی توسط برخی هواداران نامزدها در فضای مجازی و سطح شهر رخ داد که در کوتاهترین زمان با تذکر و برخورد برطرف شده است.

وی گفت: خوشبختانه آرام ترین فضای انتخاباتی در این استان برقرار است و این امر حاصل مشارکت و همراهی مردم و نامزدهای انتخابات و رعایت قوانین و مقررات قانونی بوده است.

سردار دولتی با بیان اینکه هر جا مردم مشارکت داشته اند، نیروی انتظامی نیز در ایجاد آرامش و امنیت موفق عمل کرده است، افزود: مشارکت و همراهی خوب مردم در حفظ و ایجاد آرامش حکایت از قانونمندی آنان دارد.

فرمانده انتظامی ایلام به رعایت قانون از سوی نامزدها تاکید کرد و افزود: همه افراد به ویژه داوطلبان تایید صلاحیت شده، رد صلاحیت شده و مردم و مسئولان اجرایی باید قانونمند در مسیر انتخابات حرکت کنند.

سردار دولتی اضافه کرد: شایعاتی در سطح استان به گوش می رسد و مواردی از تخلف نیز مشاهده شده که از طریق مراجع ذی صلاح به نامزدها و ستاد انتخاباتی آنها برای عدم تکرار ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی ایلام در ادامه به سایر موارد تخلف نیز اشاره کرد و گفت: هر گونه خرید و فروش رای ممنوع است و با افراد خاطی برخورد قاطع می شود.

استان ایلام با ۵۹۰ هزار نفر جمعیت که ۴۳۵ هزار نفر شان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید