Performancing Metrics

فرصت حضور پای صندوق های رای را از دست ندهیم | اتاق خبر
کد خبر: 320975
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 09:40
دعوت انتخاباتی وزیر بهداشت؛
وزیر بهداشت با اشاره به انتخابات ۷ اسفند، خطاب به مردم گفت: امیدواریم با انتخاب‌تان بتوانید فرصت‌های بیشتری فراهم کنید تا ما نیز بتوانیم سایر حلقه‌های زنجیره «تحول نظام سلامت» را کامل کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سیدحسن هاشمی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد و گفت: مردم کشور خوب می‌دانند که مقوله «انتخابات» مهم‌ترین فرصتی است که حکومت برای تعیین سرنوشت‌ شان در اختیارشان قرار می‌د‌هد. بنابراین علاوه بر سفارش بزرگان، وصیت امام راحل و انتظاری که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از ما دارند که پای صندوق‌های رای حاضر شویم، به خاطر خود و فرزندان‌مان نیز باید جاهایی که لازم است حضور یابیم و سرنوشت‌ساز باشیم و  از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

وزیر بهداشت گفت: یک ساعت وقت گذاشتن و پای صندوق رای حضور یافتن، نه تنها چهار سال بلکه ممکن است سرنوشت کشور را تغییر دهد. بنابراین اگر این فرصت را از خودمان دریغ کنیم، ظلم است به خود، آینده و میهن.

هاشمی ادامه داد: دولت با رای مردم بر سر کار آمد و در طول دو سال و نیم گذشته شرایط به شکل غیرقابل انکاری تغییر یافت؛ این موضوع به استمرار نیاز دارد. اداره کشور نیازمند سیستم است و اجزای کشور نمی‌توانند متضاد با یکدیگر عمل کنند و باید حتما هماهنگ باشند تا جبران اشکالات گذشته با سرعت بیشتری صورت گیرد و فرصت‌های پیش رو را در حداقل زمان ممکن و حداکثر استفاده به ثمر برسانند. این موضوع هم میسر نمی‌شود مگر اینکه مردم بخواهند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در کشور همه جا مردم هستند که تعیین کننده هستند. به عنوان یک ایرانی درخواست من این است که همه با هم پای صندوق‌های رای حضور یابیم. البته مردم هم بهترین‌ها را تشخیص می‌دهند. باید همه به شعور و تشخیص مردم احترام بگذاریم و آنچه که مرم می‌پسندند را حتما ما هم باید بپسندیم.

هاشمی به طرح تحول نظام سلامت و نقش نمایندگان مجلس دهم در آینده آن، گفت: در حوزه سلامت نیز انتخاب مردم بسیار مهم است و به ادامه کارهایی که ما در طول دو سال و نیم گذشته آنها را شروع کرده‌ایم، کمک می‌کند. طرح تحول سلامت مرهون حضور مردم و انتخاب مردم است.

وزیر بهداشت خطاب به ملت ایران گفت: امیدواریم با انتخاب‌تان بتوانید فرصت‌های بیشتری را فراهم کنید تا ما نیز بتوانیم سایر حلقه‌های زنجیره «تحول نظام سلامت» را کامل کنیم و نظام سلامتی کارآمد را برای همه ایرانیان شاهد باشیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید