Performancing Metrics

درهای سد لتیان برای بازدید عموم بسته است | اتاق خبر
کد خبر: 321018
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 21:05
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با توجه به این‌که سد لتیان جاده اختصاصی وزارت نیرو است و باید در زمینه‌ی ورود آلایندگی‌ها به سد رعایت صورت بگیرد، لذا عموم مردم تنها با اخذ مجوز می‌توانند از سد بازدید داشته باشند.

اتاق خبر: خسرو ارتقایی با بیان این‌که در 30 سال گذشته لواسان بزرگ راه مناسبی نداشت و از همین‌ جاده استفاده می‌کرد به همین دلیل ساکنانی در این منطقه به وجود آمده‌اند، اما در اصل این جاده اختصاصی وزارت نیرو است که با اعتبارات این وزارتخانه در سال‌های گذشته ایجاد شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ به گفته وی علت کنترل تردد بالادست این است که میزان آلایندگی‌ها در سد افزایش پیدا نکند، اما نمی‌توان دیگر مانع ورود وخروج ساکنان این منطقه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران یکی‌دیگر از دلایل عدم ورود مردم برای بازدید از سد لتیان را جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز عنوان و اظهار کرد: محدودیت‌هایی برای تردد مردم از سد لتیان وجود دارد که عمده دلیل آن جلوگیری از آلوده شدن سد است.

به گفته ارتقایی بازدید از تجهیزات سد برای عموم آزاد نیست و اگر مردم بخواهند از سد بازدید کنند باید حتما مجوز لازم را اخذ کنند، چرا که بدون هماهنگی بازدید از سد غیرممکن است.

وی در خصوص بازدید از دیگر سدها گفت: سدهایی که تامین‌کننده آب شرب تهران است از حساسیت زیادی برخوردار است. لذا تردد و بازدید از این سد‌ها حتما باید با اخذ مجوز صورت بگیرد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید