Performancing Metrics

دانشگاه قائد اعظم بهترین دانشگاه پاکستان در سال 2015 شد | اتاق خبر
کد خبر: 321035
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 22:47
کمیسیون تحصیلات عالی پاکستان با انتشار بیانیه‌‌ای دانشگاه قائد‌ اعظم اسلام‌آباد را به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در سال 2015 معرفی کرد.

اتاق خبر: کمیسیون تحصیلات عالی پاکستان با انتشار بیانیه‌‌ای دانشگاه قائد‌ اعظم اسلام‌آباد را بهترین دانشگاه این کشور در سال 2015 معرفی کرد.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ طبق این بیانیه دانشگاه پنجاب واقع در شهر لاهور و دانشگاه بین‌المللی تکنولوژی اسلام‌آباد به ترتیب بعد از دانشگاه قائد اعظم بهترین دانشگاه‌های پاکستان هستند.

 «‌مختاراحمد» رئیس کمیسیون تحصیلات عالی پاکستان برای تعیین بهترین دانشگاه علتاوه بر نحوه تدریس و تحقیقات انجام شده توسط دانشجویان سایر موارد نیز در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: به علت کمبود بودجه هنوز دانشگاه‌های پاکستان نتوانسته‌اند خود را با معیارهای بین‌المللی وفق دهند و سطح تحصیلات در این مراکز هنوز با معیارهای بین المللی فاصله دارد.

مختار احمد تأکید کرد: دانشگاه‌های پاکستان 3 هزار شعبه در سراسر کشور دارند که اگر طبق معیارهای کمیسیون تحصیلات عالی عمل نکنند امکان تعطیلی این شعب وجود دارد.

وی افزود: کمیسیون تحصیلات عالی برای تعیین بهترین دانشگاه‌ها نوع آموزش در رشته‌های خاص را نیز از معیار این تعیین می‌داند.

دانشگاه اسلام‌آباد در سال 1967 میلادی تأسیس و در سال 1976 میلادی به اسم قائد اعظم رهبر و بانی پاکستان نام‌گذاری شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید