Performancing Metrics

نگاه کاندیداهای مجلس نباید به زبان بیگانگان باشد | اتاق خبر
کد خبر: 321042
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 23:39
یک کارشناس امور زنان با بیان اینکه نباید نگاه کاندیداهای مجلس برای حل مشکلات داخلی به زبان بیگانگان باشد، گفت: تعهد به «هویت ملی» مهمترین مؤلفه در انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس است.

اتاق خبر: لیلا استیری گفت: از جمله مؤلفه‌هایی که در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم و تأثیر گذار است پایبندی به هویت ملی است چرا که هویت ملی برگرفته از فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه است درصورتیکه این مؤلفه در فرد انتخابی وجود نداشته باشد می‌تواند جامعه را با مشکل مواجه کند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی ادامه داد: فردی که به هویت ملی خود پایبند است تلاش می‌کند بر اساس خواسته‌های مردمی برنامه پیشنهاد دهد و مشکلات را به صورت بومی حل و در درون و ساختار جامعه بررسی و آنها را حل کند.

این کارشناس امور زنان اظهار داشت: اما فردی که در جریان‌ها و فرایندهای جهانی قرار می‌گیرد به دنبال این است که بدون توجه به شرایط داخلی خواسته‌های بیگانه را برآورده کند و اینگونه تفکر نه تنها کشور را به سمت توسعه و پیشرفت نخواهد برد بلکه باعث عقب گرد کشور می‌شود.

استیری تصریح کرد: این همان اتفاقی است که قبل از انقلاب اسلامی درون جامعه مشاهده می‌شد و عده‌ای با این تفکر فضای جامعه را برای جولان دهی افراد بیگانه فراهم کردند. در این تفکر در زمان قبل از انقلاب به هویت ملی توجهی نمی‌شد و برای حل مشکلات درون جامعه به زبان بیگانه توجه کرده و آن را بر زبان داخلی و بومی ترجیح می‌دادند و همین موضوع باعث شد که نه تنها مشکلات جامعه برطرف نشود بلکه هر روز بر مشکلات اضافه شد و تضاد در کشور به وجود آمد.

وی ادامه داد: لذا در حال حاضر یکی از ویژگی‌هایی که می‌توان آن را به ویژگی‌های نمایندگان مجلس اضافه کرد بحث هویت ملی آن فرد است و فرد منتخب باید بداند که برنامه‌ها را بر اساس ساختار کشور طراحی کند و نگاهش به زبان بیگانگان نباشد، ملی گرا بودن و توجه و تعهد به هویت ملی باید در انتخاب‌ها مد نظر قرار گیرد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید