Performancing Metrics

جهانگیری: از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس حراست کامل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 321156
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 08:22
معاون اول رییس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به مردم کشورم اطمینان می‌دهم که انتخابات هفتم اسفند در نهایت نظم، سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

اتاق خبر- معاون اول رییس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به مردم کشورم اطمینان می‌دهم که انتخابات هفتم اسفند در نهایت نظم، سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

"اسحاق جهانگیری" پس از بازدید امروز(پنج‌شنبه) خود از ستاد انتخابات کشور، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اهمیت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر همگان روشن است. از این‌رو امروز راهی ستاد انتخابات در وزارت کشور شدم تا بازدیدی از تمهیدات و تدارکات لازم در این خصوص داشته باشم.

خوشحالم که در اینجا به مردم خوب کشورم می‌توانم اطمینان بدهم که انتخابات هفتم اسفند در نهایت نظم، سلامت و امنیت برگزار خواهد شد، ان‌شاءالله.

دست‌اندرکاران انتخابات امانت‌دارانی صدیق هستند که حافظ آراء تک‌تک شما ملت بزرگ و شریف ایران خواهند بود. بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. به نظرم انتظار عموم ملت از این انتخابات این است که قانون حرف آخر را در کشور بزند، فساد از همه شئون مملکت رخت بربندد، حقوق همه شهروندان ایرانی محترم شمرده شود. جامعه از افراط، تهمت و تهدید آزرده و خسته است. به راستی چه تدبیری برای اصلاح امور کشور و حل مشکلات، آسان‌تر و کم هزینه‌تر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای؟

باز هم تاکید می کنم که رای شما به عنوان امانت و حق‌الناس، حراست کامل می‌شود؛ پس همه با هم در انتخابات شرکت می‌کنیم.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید