Performancing Metrics

مهاجم کشته شده است | اتاق خبر
کد خبر: 321196
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 13:12
تیراندازی در کانزاس:
پلیس ایالت کانزاس آمریکا اعلام کرد: در جریان تیراندازی در داخل یک کارگاه چمن‌زنی چهار تن کشته و 20 تن دیگر زخمی شده‌اند.

پلیس ایالت کانزاس آمریکا اعلام کرد: در جریان تیراندازی در داخل یک کارگاه چمن‌زنی چهار تن کشته و 20 تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، به گزارش پلیس، مهاجم هم در میان کشته‌شدگان است.

پلیس کانزاس عصر روز گذشته (پنجشنبه ۲۵ فوریه 2016) اعلام کرد: مهاجم از کارگران شرکت چمن‌زنی و محوطه‌آرایی «اکسل» در شهر «هستون» این ایالت بوده است.

به گفته کلانتر «تی والتون»، حمله در داخل کارگاه اکسل روی داده و مجروحان و کشته‌شدگان همگی در هنگام واقعه در داخل این کارگاه بوده‌اند.

به گفته این مقام محلی پلیس، احتمالا شمار کشته‌شدگان این تیراندازی چهار نفر است هر چند رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند که تنها کشته شده این ماجرا خود مهاجم است.

به گزارش بی‌بی‌سی، شبکه‌های تلویزیونی محلی محوطه این کارگاه را نشان می‌دهند که مملو از خودروهای پلیس است اما آنها می‌گویند تنها یک نفر تاکنون از داخل این محوطه با آمبولانس به بیرون منتقل شده است.

«مارتین اسپینوزا»، یکی از کارگران زنده مانده از این تیراندازی می‌گوید: مهاجم اسلحه‌اش را رو به من گرفت و ماشه را کشید اما اسلحه از فشنگ خالی شده بود. بعد در حالی که او داشت اسلحه دومش را آماده می‌کرد، من پا به فرار گذاشتم.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید