Performancing Metrics

جز اتحاد و همدلی مسیری برای رفع مشکلات کشور وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 321241
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 21:05
استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی اقتصاد و معیشت را دو موضوع مهمی دانست که نمایندگان مجلس باید به آن بپردازند و افزود: مجلس باید با دو قوه مجریه و قضائیه همراهی داشته باشد چراکه جز رفاقت و همدلی و اتحاد هیچ مسیری برای رفع مشکلات کشور وجود ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، استاندار مرکزی با حضور در پای صندوق رای خود را به صندوق انداخت.

محمود زمانی قمی در حاشیه حضور خود در شعبه اخذ رای گفت: ایران در عرصه بین‌المللی سربلند بوده و دارای ملت بزرگی است. این کشور بر خواسته‌های متعالی مورد تاکید انقلاب پافشاری می‌کند و نماد بزرگ مردم‌سالاری در ایران حضور با نشاط مردم پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: اگر کسی فکر کند که با گرایش خاص و نگاه انحصاری در یک حوزه می‌تواند مشکلات را برطرف کند، اشتباه کرده است.

زمانی قمی در خصوص حساسیت‌های این دوره از انتخابات گفت: هیچگاه شرایط اقتصادی کشور مشابه آنچه امروز هست نبوده و به همین جهت حضور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح در راستای رفع مشکلات موجود از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: از طرفی هیچگاه در همسایگی ما تا این اندازه ناامنی و خشونت و جنگ فرقه‌ای وجود نداشته است. خواست بدخواهان کشور و انقلاب اینست که ما متحد نباشیم و مسائل و مشکلات اصلی کشور را به فراموشی سپرده و کمتر به امنیت بیندیشیم.

استاندار مرکزی با تاکید براینکه باید عکس این مسیر حرکت کرده و هوشیارانه بر خواسته‌های خود پافشاری کنیم، افزود: به جای پافشاری بر زیاده‌خواهی و خواسته های باندی باید به خواسته های مردم و کشور بیندیشیم، براین اساس جهت حضور پرشور مردم از این نظر بسیار مهم است.

وی در ادامه افزود: مردم با درک عمیق از شرایط حساس کنونی تصمیم به مشارکت در انتخابات گرفته‌اند و برآیند این حضور را در راستای تحقق منافع کشور و مردم می‌دانم.

وی با بیان اینکه تمدید ساعت رای‌گیری دشواری‌هایی را به همراه دارد، از مردم خواست تا در ساعات اولیه رای‌گیری در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

زمانی قمی اظهار کرد: در استان مرکزی تمامی صندوق‌ها به سلامت در محل‌های مورد نظر استقرار یافته‌اند و کار رای‌گیری براساس گزارش مسئولان در سطح استان به خوبی پیش می‌رود.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید