Performancing Metrics

فردای انتخابات رقابت به رفاقت بدل شود | اتاق خبر
کد خبر: 321255
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 23:04
امام جمعه موقت شیراز:
امام جمعه موقت شیراز با قدردانی از مردم به واسطه شرکت گسترده در انتخابات، گفت: فردای انتخابات رقابت باید به دوستی و رفاقت تبدیل شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منطقه فارس، حجت الاسلام محمدحسن مرادی در نماز جمعه هفتم اسفند شیراز افزود: در ایام انتخابات و تبلیغات انتخابات هیاهو و شور و شعف بر فضا حاکم است بود اما اینک نیازمند آرامش هستیم.

وی افزود: امروز شاهد صف‌های شلوغ در شعب اخذ رای سراسر استان فارس و شیراز بودیم. مردم بدانند که هرچه امروز بیشتر معطل شوند، سر پل صراط کمتر معطل خواهند ماند.

امام جمعه شیراز به هواداران داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز شاهد شلوغ ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب بودیم و مردم ولایی نشان دادند که همواره پای نظام و آرمان های نظام ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از هیئت‌های اجرایی، نظارت و نیروهای انتظامی و تامین کننده امنیت انتخابات، تصریح کرد: مردم می‌دانند که رای خوب جامعه را نجات می‌دهد و قطعا رای تمام مردم رای خوبی است که منجر به نجات جامعه خواهد شد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر نفوذی‌ها به مجلس راه پیدا کنند، باید منتظر آشوب و هرج و مرج بود، گفت: مردم ایران هوشمند هستند و می‌دانند به چه کسانی باید رای داد و چگونه باید راه نفوذ را بست.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: مقام معظم رهبری بالغ بر 130 بار واژه نفوذ را به کار برده‌اند که این موضوع نشان دهنده اهمیت توجه به آن است.

خطیب جمعه شیراز همچنین با اشاره به ایام فاطمیه، لزوم الگوبرداری زنان در جامعه اسلامی از حضرت فاطمه(س) را مورد تاکید قرار داد و گفت: عامل اصلی طلاق بی توجهی به ایمان، اخلاق، اطاعت، محبت و احترام متقابل در زن و شوهر است.

مرادی تاکید کرد: اگر هفت صاد صداقت، صیانت، صلابت، صراحت، صمیمیت، صبوری و صفا در خانواده‌ها رعایت شود، کیان خانواده از ناهنجاری‌ها حفظ خواهد شد.

امام جمعه موقت شیراز، با تصریح اینکه اسلام به هیچ عنوان با تکنولوژی و علم مخالف نبوده و نیست، گفت: علم و تکنولوژی باید مدیریت شود. استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ماننده شمشیری دولبه است، باید اطلاع رسانی و آگاه سازی انجام شود.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید