Performancing Metrics

نمایندگان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند | اتاق خبر
کد خبر: 321265
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 00:12
امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج گفت: نمایندگان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند و فقط شعار ندهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ماموستا سیدمحمدسعید حسینی، امروز(هفتم اسفندماه) در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع سنندج، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: کاندیداهایی که به عنوان منتخب مردم برگزیده می‌شوند، مردم را فراموش نکنند و به دنبال رفع مشکلات آنها باشند.

وی ضمن دعوت از مردم کردستان به مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای، افزود: مردم استان کردستان همواره حضور پرشوری در انتخابات داشته‌اند و این بار نیز حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: خداوند ترکیب جامعه را با حکمت خود خلق کرده است و جای هیچ عیب و ایرادی در آن نیست.

ماموستا حسینی با اشاره به این‌که جامعه بشریت به دلایل مختلفی نیاز به کمک و یاری یکدیگر دارد، گفت: خداوند در این راستا زکات را قرار داده است تا نیازمندان جامعه بی‌نیاز شوند.

وی به ارکان دین اسلام اشاره و عنوان کرد: شهادتین، اقامه نماز و پرداخت زکات سه رکن اساسی دین اسلام است.

امام جمعه موقت سنندج، با اشاره به این‌که تعدادی نیازمند کمک الهی و گروه دیگری نیازمند کمک افراد جامعه هستند، ادامه داد: در این راستا مسلمانان باید بخشی از اموال خود را به نیازمندان و مستمندان جامعه اختصاص دهند.

وی با اشاره به این‌که پرداخت زکات باعث رشد و افزایش نعمت خواهد شد، افزود: پرداخت زکات دایره حفاظتی را بر دور خانه فرد پرداخت کننده ایجاد می‌کند.

ماموستا حسینی تصریح کرد: افرادی که از عذاب الهی می‌ترسند هیچ‌گاه اسراف نمی‌کنند و از اموال خود بخشی را به نیازمندان جامعه اختصاص می‌دهند.

امام جمعه موقت سنندج، خطاب به بازاریان و جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: این دو گروه به دلیل این‌که بی‌نیاز هستند همواره باید افراد فقیر جامعه را یاری دهند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید