Performancing Metrics

هرکجا که ملت ایران با هم متحد بوده، پیروز شده است | اتاق خبر
کد خبر: 321269
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 18:46
نماینده ولی فقیه در کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از تلاش‌های شبانه روزی و مستمر هیات های اجرایی و نظارت و در راس آنها استاندار کرمان و معاونین ایشان در راستای برگزاری انتخاباتی مطبوع قدردانی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آیت الله "سید یحیی جعفری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تاکید بر اینکه مردم باید فرصت را غنیمت بشمارند و هرچه سریع تر پای صندوق‌های رای حضور یابند، افزود: از تلاش های شبانه روزی و مستمر هیات‌های اجرایی و نظارت و در راس آنها استاندار کرمان و معاونین ایشان در راستای برگزاری انتخاباتی مطبوع قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دشمنان با وجود اینکه در این دوره از انتخابات کمتر حرف زدند اما باید باور داشت که آنها بیکار ننشسته‌اند، بلکه عوامل آنها در حال تلاش هستند لذا اگر می‌خواهیم مجلسی مقتدر و توانا در برابر مستکبرین داشته باشیم نباید تبلیغات دشمنان را باور داشت، بلکه ملت باید نمایندگانی اصلح و شایسته تر را انتخاب نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: مردم در سراسر کشور باید با دقت و محاسبه عمل کنند و به افرادی رای دهند که دلسوز ملت و انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

آیت الله جعفری با تاکید براینکه دشمنان از حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای می ترسند، یادآور شد: سال‌های گذشته در کنفرانسی که با حضور صهیونیست‌ها برگزار شد سه موضوع از جمله ماه محرم، انتظار و ولایت فقیه را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داده بودند. مردم ایران طی سالهای گذشته همیشه مخالف خواسته دشمنان عمل کرده و هرچه شبکه‌های تبلیغاتی مردم را به عدم حضور در انتخابات توصیه کردند، ملت ایران حضوری فعال و پرشور را در اولین ساعات آغاز انتخابات رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه مسئولین باید مقدمات اشتغالزایی را فراهم کنند تا نرخ بیکاری به حداقل برسد، افزود: هرکجا که ملت ایران با هم متحد بوده، پیروز شده است و هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز این اتحاد و همدلی است.

آیت الله جعفری از خیرین و سرمایه گذاران درخواست کرد تا با اتحاد و همدلی زمینه اشتغالزایی برای جوانان را رقم بزنند و یادآور شد: با وجود نعمت‌هایی از جمله عقل، ادب، حیا و شرم و حسن خلق در جامعه می‌توان شاهد زندگی خوبی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به قدرت جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و ناامنی‌های موجود در منطقه از امنیت کاملی برخوردار است و باید به این نکته توجه داشت که این امنیت به خودی خود بوجود نمی‌آید بلکه مسئولین نظامی، انتظامی و اطلاعاتی همه تلاش کرده‌اند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید