Performancing Metrics

انقلابی که با نام خدا شروع شود آسیب پذیر نیست | اتاق خبر
کد خبر: 321278
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 01:36
امام جمعه بیرجند:
امام جمعه بیرجند گفت: نمایندگان آینده کشور در مجلس باید کسانی باشند که از سمت مصرف گرایی به سمت تولید گرایی بروند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، ظهر امروز (۷ اسفند ماه) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تنها انقلابی که بعد از انقلاب پیامبر (ص) با نام خدا شروع شده، انقلاب اسلامی ایران بوده است و انقلابی که با نام خدا شروع شود آسیب پذیر نیست، شاید انقلابیون آسیب ببینند اما انقلاب آسیب نمی‌بیند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال نفوذ در انقلاب است، ابراز عقیده کرد: دشمن از گذشته‌های دور به دنبال نفوذ بوده و اندیشه‌های غربی در کشور نفوذ کرده است، به طوری‌که حتی در برخی حوزه‌های علمیه ما هم نفوذ کرده است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: باید مواظب باشیم که دشمن از اعمال، رفتار و موضع گیری‌های ما سوء استفاده نکند و همچنین از اختلاف در داخل هم جلوگیری کنیم. نباید برخی‌ها سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند. انسان‌های مخلص برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کردند لذا نباید انتخابات را زیر سوال ببریم.

وی تاکید کرد: فردی باید به مجلس راه پیدا کند که مرعوب آمریکا نباشد، برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند و به مشکلات مردم توجه داشته باشد و در راستای حرکت کشور از اقتصاد وابسته به سوی استقلال اقتصادی تلاش کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نمایندگان آینده مجلس باید جلوی نفوذ دشمن در اقتصاد کشور را بگیرند، گفت: باید از ورود شرکت‌های چند ملیتی به کشور جلوگیری شود و باید تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در دستور کارشان باشد و بدانند فرهنگ غربی دردی از اقتصاد و مشکلات کشور ما دوا نمی‌کند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید