Performancing Metrics

بعد از پایان انتخابات به آراء مردم احترام می‌گذاریم | اتاق خبر
کد خبر: 321290
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 02:52
رییس ستاد انتخابات شورای عالی اصولگرایان استان:
رئیس ستاد انتخابات شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، پیام انسجام ملی را به دنیا مخابره می‌کند و در شکل گیری مجلسی قدرتمند نیز نقش به سزایی دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فیروز رضایی اظهار کرد: بالابودن مشارکت مردم بیانگر حساس بودن ملت نسبت به آینده سیاسی کشور است.

وی ادامه داد: رقابت ها تا صبح روز پنج شنبه بوده و امروز روز سرنوشت ساز همه ملت ایران برای تعیین نمایندگان خود در چهار سال مجلس شورای اسلامی است که مطمئنا آثار انتخاب ملت در انتخابات امروز تا سال‌ها ابعداد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را متاثر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای ملت می‌باشد.

رضایی با بیان اینکه قوه موثر مقننه با اتکا به پروردگار متعال و پشتوانه مردم ایجاد می‌شود، گفت: کشور مال مردم است، باید با این بازو و توانمندی‌ها و مزیت‌های داخلی، همراه کردن تدبیر در امور و بهره گیری از معادلات جهانی بر مشکلات مختلف غلبه کرده و مجلسی مبتنی بر اصول و باور های عموم مردم ایران شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنم انتخابات به مرحله دوم نیز کشیده شود، افزود: رقابت‌ها تنگاتنگ است، ولی همین رقابت ها بعد از پایان انتخابات فارغ از گرایش‌ها و سلایق مختلف در جهت رونق اقتصادی، حل مشکلات اجتماعی و غیره بسیج می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اصولگرایی به عنوان جریان اصیل ریشه دار از قبل از انقلاب شکل گرفته و عموم مردم با تفکرات اصولگرایی آشنا هستند، ما بعد از پایان انتخابات به آراء مردم احترام می گذاریم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید