Performancing Metrics

آرای 33 میلیون نفر شمارش شد | اتاق خبر
کد خبر: 321387
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 08:58
معاون وزیر کشور اعلام کرد:
حسینعلی امیری اعلام کرد تا این لحظه آرای بیش از 33 میلیون نفر شرکت کننده در انتخابات شمارش شده است و هنوز شمارش دیگر آرا ادامه دارد

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری روز شنبه در جمع خبرنگاران با یادآوری آغاز کار شمارش آرا از شب گذشته اظهار داشت: 51 هزار و 704 شعبه اخذ رای در کل کشور است که از این تعداد کار شمارش آرا در 42 هزار و 161 شعبه مربوط به مجلس شورای اسلامی و کار شمارش آرا مربوط به مجلس خبرگان رهبری در 44هزار و 647 شعبه پایان یافته است.
وی ادامه داد: در تعدادی از حوزه ها کار شمارش نهایی شده و در بقیه حوزه ها که نهایی نشده در حال انجام هماهنگی های لازم، ملاحظه صورت جلسات و هماهنگی با شورای نگهبان هستیم و تا ساعات آتی در جاهایی که نتیجه قطعی شده و مورد تایید هیات های نظارت شورا در استان ها قرار گرفته به تدریج اعلام می شود.
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: در تهران شمارش آرا کماکان ادامه دارد، در تعدادی از کلان شهرها انتخابات به مرحله دوم می رود ملاک انتخاب برابر قانون اخذ تخصیص یک چهارم آرای صحیح است که در این صورت منتخب محسوب می شود.
امیری اظهار داشت: براساس قانون باید صحت انتخابات تمامی حوزه های کشور به تایید شورای نگهبان برسد که آن مرحله بعدی است که اطلاع رسانی تایید صحت انتخابات از سوی این شورا اعلام می شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید