Performancing Metrics

کاندیداهای ۱۱ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی معرفی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 321563
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 13:45
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی از پایان شمارش آرا در ۱۱ حوزه انتخابیه استان و معرفی اسامی کاندیداهای منتخب مردم خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر  سید مسعود محولاتی صبح شنبه اعلام کرد: در حوزه انتخابیه درگز از مجموع ۴۲ هزار و ۵۸۷ رای ماخوذه عبدالله حاتمیان با ۱۱ هزار و ۸۸۰ رای پیروز انتخابات شد.

وی افزود: در حوزه فریمان نیز از مجموع ۱۳۸ هزار و ۴۶۸ رای ماخوذه احسان قاضی زاده با ۳۶ هزار و ۴۶۴ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی گفت: در حوزه انتخابیه چناران نیز از مجموع ۱۲۶ هزار و ۳۸۹ رای ماخوذه محمد دهقانی نغندر با ۳۹ هزار و ۶۲ رای به عنوان نماینده انتخاب شد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه سبزوار از مجموع ۲۴۱ هزار رای حسین مقصودی با ۱۰۳ هزار و ۶۱۹ رای و رمضانعلی سبحانی فر با ۷۵ هزار و ۳۲۲ رای به عنوان نماینده انتخاب شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه گناباد نیز از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶۹ رای ماخوذه حمید بنایی با ۱۹ هزار و ۹۰۱ رای در رقابت ها پیروز شد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه نیشابور از مجموع ۲۴۳ هزار و ۹۸۵ رای ماخوذه حمید گرمابی با ۷۵ هزار و ۳۴۲ رای و هاجر چنارانی با ۷۴ هزار و ۷۵ رای،   کاندیداهای پیروز در انتخابات هستند.

محولاتی بیان کرد: در حوزه انتخابیه خواف از مجموع ۱۱۴ هزار و ۴۳۷ رای ماخوذه محمود نگهبان سلامی با ۴۴ هزار و ۳۷۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه تربت جام از مجموع ۲۰۵ هزار رای ماخوذه جلیل رحیمی جهان آبادی با ۱۰۷ هزار و ۹۴۷ رای پیروز انتخابات این دوره شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کاشمر از مجموع ۱۶۵ هزار و ۵۶۳ رای ماخوذه بهروز بنیادی با ۴۸ هزار و ۶۶۰ رای به مجلس راه یافت.

محولاتی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه قوچان از مجموع ۱۲۱ هزار و ۱۲۶ رای ماخوذه هادی شوشتری با ۴۱ هزار و ۲۱۷ رای پیروز انتخابات شد.

وی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه با رقابت بین سعید باستانی و ابوالقاسم خسروی به دور دوم کشیده شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: شمارش آرا در حوزه انتخابیه مشهد در حال انجام است و به محض پایان یافتن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

محولاتی میزان مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات را ۶۵ درصد اعلام کرد و افزود: میزان مشارکت شهر مشهد نیز در مقایسه با دوره گذشته رشد چشمگیری داشته است به گونه ای که از ۹۷۰ هزار نفر در دور نهم به حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این دوره افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره انتخابات تعداد دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مجموع واجدان شرایط در پای صندوق های رای حاضر شدند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید