Performancing Metrics

شرایط ثبت نام در هیأت تجاری اعزامی به پاکستان | اتاق خبر
کد خبر: 321596
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 17:58
اتاق ایران در نظر دارد بر اساس هماهنگی با دولت و همزمان با سفر رییس جمهوری ایران به کشور پاکستان، هیأت اقتصادی ایران را به سرپرستی ریاست اتاق ایران در تاریخ ششم و هفتم فروردین ماه 1395 به این کشور اعزام نماید.

اتاق خبر: علاقمندان به حضور در هیأت یادشده می­ توانند حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه 11 / 12 / 1394 نسبت به تکمیل فرم آنلاین به آدرس www.iccima.ir/delegations اقدام نمایند.

بنا بر این گزارش به نقل از اتاق ایران؛ لازم به ذکر است که به فرم های ناقص و یا پرشده به صورت دستی رسیدگی نخواهد شد و تنها فرم تکمیل شده به صورت آنلاین مورد پذیرش است.

تلاش بر این است که پرواز با هواپیمای اختصاصی صورت پذیرد، بر همین اساس، هزینه سفر شامل پرواز، هتل، ترانسفر داخلی، سالن همایش ها، ویزا، VIP و حفاظت مبلغ 45.000.000 ریال می باشد.

تأکید می گردد:

به دلیل ملاحظات امنیتی، امکان الحاق به گروه در محل و مشارکت خارج از گروه در نشست ها و همایش ها وجود ندارد و کلیه اعضا می بایست در پرواز و نشست ها بصورت گروه هیأت تجاری اتاق ایران شرکت داشته باشند.

متقاضیان بر اساس روش کار تدوین شده و اولویت ­های بخشی تعیین ­شده در مطالعه بعمل­ آمده، برگزیده می­ شوند. در صورتی که فرد معرفی شده از یک بنگاه اقتصادی دارای ویزای شینگن باشد، احتمال پذیرش آن بنگاه در این هیات افزایش می یابد.

لازم است برگزیدگان پس از دریافت دعوتنامه، مبلغ مذکور را بلافاصله واریز نمایند.

بدیهی است با توجه به مدت زمان لازم برای صدور ویزا و تدارکات سفر و نشست­ ها، لازم است که اعضا تا پایان وقت اداری سه­ شنبه (11 / 12 / 94) ثبت نام بعمل آورند.

در صورت هرگونه پرسشی لطفاً با کارشناس مربوطه از طریق ایمیل s.farkhondehnejad@iccim.irاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا با شماره تلفن های 85732372  –  85732376 - 85732371 تماس حاصل فرمایید.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید