Performancing Metrics

روسیه به ایران گوشت گاو صادر می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 321630
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 01:25
روزل خوزنادزور، نهاد نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه اعلام کرد، پروتکلی در زمینه پیش نیاز های بهداشتی برای صادرات گوشت گاو به ا ایران تهیه کرده که احتمالا هفته آینده به امضا خواهد رسید.

اتاق خبر: این نهاد نظارتی اعلام کرد: «پروتکل پیش نیازهای بهداشتی صادرات گوشت گاو در اولین نشست کارگروه مربوط به مسائل دامپزشکی و گیاهی که  در فاصله 29 فوریه تا اول مارس در تهران برگزار خواهد شد، مورد موافقت نهایی قرار خواهد گرفت و امضا خواهد شد.»
  بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ با امضای این پروتکل، تولید کنندگان گوشت گاو در روسیه اجازه خواهند داشت محصولات خود را به بازار ایران صادر کنند.
این نهاد اضافه کرد که انتظار دارد ایران هم پیش نویس مشابهی را در زمینه گوشت مرغ در آینده ای نزدیک پیشنهاد دهد.
کارشناسان سازمان دامپزشکی ایران امسال دو مرتبه برای تست سیستم های کنترل روسی در زمینه تولید گوشت گاو و مرغ به این کشور سفر کرده اند.
روزل خوزنادزور اعلام کرده که این سازمان با صادرات گوشت موافقت کرده، اما برای واردات گوشت مرغ و گوشت گاو بدون استخوان ابتدا پیش شرط هایی بهداشتی را برای موافقت تعیین کرده است.
روزل خوزنادزور پیش نویس در اواسط ماه فوریه پروتکلی را در ارتباط با گوشت گاو دریافت کرده و پس از تحلیل این پیشنهاد، تفسیر خود را در خصوص این سند ارائه داده است.

94109

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید