Performancing Metrics

بدری و کریمی از اردبیل به مجلس راه یافتند | اتاق خبر
کد خبر: 321654
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 03:50
نتیجه قطعی انتخابات اردبیل اعلام شد:
صدیف بدری و رضا کریمی دو نامزد حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین با کسب حداکثر آرا به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، با پایان یافتن شمارش آرا در اردبیل تکلیف دو نماینده از مجموع سه نماینده مرکز استان اردبیل مشخص شد.

ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین که دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است، دو نماینده در دور اول با کسب آرا لازم به مجلس رسیدند.

آقایان صدیف بدری و رضا کریمی دو نماینده راه یافته از اردبیل بهمجلس است، اما تکلیف نماینده سوم این حوزه در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

محمد فیضی و سیدکاظم موسوی نیز دو نماینده راه یافته به دور دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه هستند تا برای تنها کرسی باقیمانده اردبیل، نمین، نیر و سرعین رقابت کنند.

استان اردبیل دارای پنج خوزه انتخابیه بوده و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که حوزه مرکزی متشکل از اردبیل، نمین، نیر و سرعین دارای سه کرسی بوده و سایر حوزه ها هر کدان تنها یک نماینده دارند.

ستاد انتخاباتی استان همچنین اعلام کرد که نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مشخص شده و به غیر از حوزه پارس آباد و بیله سوار که به دور دوم کشیده شده سه حوزه انتخابیه دیگر نمایندگان خود را در مجلس معرفی کردند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید