Performancing Metrics

دور دوم انتخابات گرگان بعد از بیستم اسفند آغاز می شود | اتاق خبر
کد خبر: 321667
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 05:43
رئیس ستاد انتخابات گرگان:
رئیس ستاد انتخابات گرگان گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گرگان و آق قلا در بیستم اسفند به بعد برگزار می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، یحیی خاکی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نتایج طوری رقم خورد که هیچ یک از کاندیداها موفق نشدند ۲۵ درصد از آرا را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: به همین منظور و طبق قوانین انتخابات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه گرگان و آق قلا در دور دوم مشخص خواهند شد. در حال حاضر چهار کاندیدا به دور دوم راه یافته اند که دو نفر از آن ها له صندلی سبز مجلس خواهند رسید.

فرماندار گرگان در پاسخ به این سوال که دور دوم انتخابات از چه زمانی آغاز می شود، گفت: در حال حاضر پس از تجمیع آرا، نتایج را به شورای نگهبان ارسال می کنیم و این شورا آن را تایید می کند. بر اساس قانون اگر نیاز به برگزاری دور دوم باشد، این دوره از انتخابات دو هفته پس از زمان دور اول انجام خواهد شد.

خاکی در پایان از مردم شهرهای گرگان و آق قلا به خاطر حضور گسترده در انتخابات تشکر کرد و گفت: امیدوار هستیم تا در دور دوم نیز شاهد حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید