Performancing Metrics

۳۰ صندوق شمارش نشده است | اتاق خبر
کد خبر: 321673
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 06:34
رئيس ستاد انتخابات استان اصفهان:
رئيس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اينكه ۳۰ صندوق راي در استان اصفهان شمارش نشده، گفت: اين در حالي است كه در اين استان ليست جامعتين به مجلس خبرگان رهبري راه يافت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرنگاری مهر، سيد رضا عقدايي دقايقي پيش در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به  اينكه شمارش آراء در استان اصفهان رو به پايان است، اظهار داشت: اين در حالي است كه در اين استان تنها ۳۰ صندوق شمارش نشده است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه ليست جامعتين از استان اصفهان به مجلس خبرگان رهبري راه يافته اند، ابراز داشت: اين ليست شامل آيات عظام طباطبايي نژاد، مقتدايي، نمازي، عبدالهي و مهدوي است.

رئيس ستاد انتخابات استان اصفهان همچنين با اشاره به اينكه نماينده اقليت هاي مذهبي نيز در اصفهان معرفي شد است، اضافه كرد: در اين انتخابات يك هزار و ۱۰۰ نفر مشاركت داشتند كه به تنها نماينده خود راي دادند.

وي همچنين با اشاره به اينكه در حوزه انتخابيه فريدن فريدونشهر و چادگان نيز اكبر تركي موفق به كسب بيشترين آراء مردمي شد.

عقدايي در خصوص آخرين وضعيت شمارش آراء و كانديداهاي راه يافته به مجلس دهم از شهرستان اصفهان گفت: در خصوص اسامي هيات نظارت بايد اظهار نظر كند و تا ساعتي ديگر با اعلام اسامي به وزارت كشور نمايندگان اصفهان در مجلس دهم نيز معرفي خواهند شد.

وي اضافه كرد: بر اساس برآوردهاي صورت گرفته احتمال برگزاري دور دوم انتخابات در شهر اصفهان وجود دارد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید