Performancing Metrics

اتلتیکو فاتح شهرآورد مادرید شد | اتاق خبر
کد خبر: 321717
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 08:11
تیم فوتبال اتلتیکو فاتح شهرآورد مادرید شد تا زین الدین زیدان نخستین شکستش را به عنوان سرمربی رئال تجربه کند.

اتاق خبر- حساسترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ باشگاه های اسپانیا را شنبه شب تیم های پایتخت نشین، رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار کردند.

رئال مادرید که در این فصل از قهرمانی در لیگ ناامید شده و در جام حذفی نیز کنار رفته است، به دنبال کسب پیروزی در این دیدار مهم بود تا کمی از ناراحتی هوادارنش بکاهد.
همچنین زین الدین زیدان فرانسوی که چند ماه قبل به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید جایگزین رافائل بنیتس شده است به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری کهکشانی با هدایت او بود.
در نیمه نخست، حساسیت زیاد بازی سبب شده تا خبری از حملات دو تیم نباشد، اما اتلتیکو مادرید در آغاز نیمه دوم برتری محسوسی در حفظ توپ داشت و در دقیقه 53 همکاری دیدنی آنتون گری‍‍ژمان و فیلیپه لوییس سبب شد تا گریژمان دروازه رئال را در حضور بیش از هفتاد تماشاگر این تیم باز کند.
در ادامه حملات پراکنده رئال مادرید ثمری نداشت تا میزبان شکست را پذیرا شود.
اتلتیکو مادرید با کسب این پیروزی با 58 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی ماندگار شد و رئال مادرید با 54 امتیاز در رتبه سوم جای گرفت تا امیدی برای رسیدن به موفقیت در فصل جاری لالیگا نداشته باشد. شکست برابر اتلتیکومادرید، نخستین باخت زیدان در جایگاه سرمربیگری رئال مادرید بود.
فردا شب تیم صدرنشین بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان سویا خواهد بود.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید