Performancing Metrics

آیت الله طبسی محاسنتش را در راه خادمی امام رضا(ع) سفید کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 321726
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 09:18
آیت الله گلپایگانی:
ایرنا نوشت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حضرت آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان عمرش را صرف خادمی حضرت امام رضا(ع) کرده و محاسنش در این راه سفید شد.

اتاق خبر - آیت الله محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز در حاشیه عیادت از آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در جمع خبرنگاران افزود: رهبر معظم انقلاب به بنده ماموریت دادند به عنوان نماینده معظم له به منظور احوالپرسی از آقای واعظ طبسی به مشهد آمده و جویای احوالشان شوم.


وی ادامه داد: آیت الله واعظ طبسی هم اینک در کما بسر می برد اما پزشکان معالج اظهار امیدواری کردند که شاید وضعیت رو به بهبودی گذارد ولی این یک احتمال است لذا از خداوند می خواهیم این احتمال ممکن شود، دعاهای ارادتمندان و علاقه مندان تولیت آستان قدس رضوی می تواند موثر باشد.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: آقای واعظ طبسی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به عنوان تولیت آستان قدس رضوی به خادمان حضرت رضا(ع) خدمت کرده و یقینا آن حضرت از نوکران خود حمایت می کند.
وی توصیه کرد که دوستداران و علاقه مندان آیت الله واعظ طبسی دست از دعا برندارند، ضمن اینکه شفا و مریضی دست خداست و پزشکان و امکانات پزشکی ابزاری برای بهبودی فرد می باشد اما مهم، اراده خداوند است.
آیت الله گلپایگانی افزود: تیم پزشکی تلاش می کند وضعیت عمومی جسمی آقای طبسی را در حالت پایدار نگه دارد تا حالش بدتر نشود که در این صورت شاید از کما بیرون آید.
تاکنون وزیر بهداشت، رئیس سازمان نظام پزشکی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، جمعی از علمای حوزه علمیه، برخی مدیران کل دستگاههای اجرایی و سایر مسئولان استانی به عیادت تولیت آستان قدس رضوی رفته اند.
نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد که اکنون در کما بسر می برد.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید