Performancing Metrics

افزایش 12 درصدی شهریه موسسات کارآموزی آزاد | اتاق خبر
کد خبر: 321783
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 13:57
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از افزایش شهریه موسسات کارآموزی آزاد در سال آینده خبر داد و کیفیت بخشی به آموزشهای مهارتی را از برنامه‌های جدید این سازمان عنوان کرد.

اتاق خبر: مجید طهرانیان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاستهای جدید سازمان، کیفیت بخشی به آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای را با نگاه به مربیان و کارآموزان در دستور کار قرار داده‌ایم.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با تاکید بر لزوم ارتقای دانش مربیان بخش خصوصی در مراکز دولتی خاطرنشان کرد: با افزایش صلاحیت حرفه‌ای مربیان، ارتقای مستمر کیفیت آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در ادامه افزایش کیفیت آموزش موسسات کارآموزی آزاد را مورد تاکید قرار داد و افزود: با پیشنهاد کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان تهران، در سه ماه نخست سال 1395 به شهریه موسسات کارآموزی آزاد 12 درصد اضافه خواهد شد.

به گفته وی، ارائه آموزش‌های کیفی، کسب رتبه ممتاز در اعتبار سنجی آموزشگاه‌ها و استفاده از تجهیزات مناسب از مولفه‌های اصلی تعیین شهریه موسسات کارآموزی آزاد در 9 ماهه پایانی سال آینده خواهد بود.

طهرانیان همچنین از واگذاری سهمیه‌بندی تسهیلات موسسات کارآموزی آزاد استان تهران به کانون انجمن‌های صنفی خبر داد و انجمن‌های صنفی را بازوی حمایتی دولت و موسسات کارآموزی آزاد دانست که در صورت افزایش اختیارات، زمینه مشارکت و توسعه هرچه بهتر آنها فراهم می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در پایان از راه‌اندازی مراکز غیردولتی به عنوان یکی دیگر از رویکردهای جدید این سازمان نام برد و افزود: با تقویت هرچه بیشتر بخش خصوصی باید به سمتی برویم که به جای جذب منابع جدید راهکارهای استفاده بهینه از منابع موجود در پیش گرفته شود.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید