Performancing Metrics

نیروهای عراقی داعشی‌ها را از غرب بغداد بیرون راندند | اتاق خبر
کد خبر: 321969
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 04:02
منابع امنیتی عراقی از بیرون کردن تروریست های تکفیری داعش از ساختمان سیلو در منطقه خان ضاری در ابوغریب در غرب بغداد خبر دادند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه النهرین، کامل عباس ضاحی رئیس شورای منطقه ابوغریب در غرب بغداد گفت: نیروهای امنیتی موفق به بازپس گیری ساختمان سیلوی گندم در منطقه خان ضاری در شمال ابوغریب در بیست کیلومتری غرب بغداد شدند.

وی افزود: پس از اینکه داعشی ها برای مدتی در این ساختمان وارد شده و آن را تحت اشغال خود درآورده بودند نیروهای امنیتی طی عملیاتی این ساختمان را بازپس گرفتند و شماری از تکفیری ها از جمله تک تیراندازان داعشی که در این ساختمان حضور داشتند به هلاکت رساندند.

ضاحی تاکید کرد: نیروهای امنیتی مسیری به سوی ساختمان سیلو باز کردند. نیروهای عشایری آمادگی خود را برای عملیات ضد داعش اعلام کرده بودند اما نیروهای امنیتی مانع آنها شدند زیرا نیروهای کمکی حضور داشتند.

در همین حال منابع وابسته به عملیات بغداد از هلاکت ۳۰ داعشی در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه خان ضاری در ابوغریب در غرب بغداد خبر دادند.

شایان ذکر است که تروریست های داعش بامداد امروز ساختمان سیلو در منطقه خان ضاری در ابوغریب در غرب پایتخت عراق را به اشغال خود درآورده بودند.

از سوی دیگر منابع عراقی از انفجار در بازاری در شهرک صدر بغداد خبر دادند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید