Performancing Metrics

نتایج رسمی انتخابات مجلس در سه حوزه سیستان و بلوچستان اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 321971
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1394 - 18:41
-نتایج رسمی سه حوزه زاهدان، سیستان و سراوان از شش حوزه انتخاباتی سیستان و بلوچستان از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، پس از دو روز پیگیری از مسئولان ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان تا کنون هیچ گونه آمار رسمی از سوی این ستاد علی رغم پیگیری چند باره با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات صورت نگرفته است.

اما بر اساس به روز رسانی آمار ارایه شده از سوی ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی در سه حوزه انتخاباتی استان که دقایقی پیش منتشر شد، به شرح ذیل می باشد.

*زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون:
در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون از مجموع ۱۸۶هزار و ۶۹۶ آرای صحیح ماخوذه حبیب اله دهمرده با کسب ۱۱۴هزار و ۴۳۹ رای و احمدعلی کیخا با کسب ۶۴هزار و ۹۵۰رای به عنوان دو منتخب مردم سیستان معرفی شدند.

* سراوان، سیب و سراوان و مهرستان :
در حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سراوان و مهرستان محمد باسط درازهی از مجموع ۱۲۲هزار و ۱۴۴آرای صحیح ماخوذه با کسب ۶۰هزار و ۳۴۷ رای، با نظر مردم راهی بهارستان شد.

* زاهدان:
در حوزه انتخابیه زاهدان از مجموع ۲۲۳هزار و ۲۶۲ آرای صحیح ماخوذه، علیم یارمحمدی با کسب ۹۸هزار و ۱۹۱ رای و حسینعلی شهریاری با کسب ۸۶هزار و ۹۸ رای به عنوان منتخبان مردم در مجلس دهم انتخاب شدند.

حسینعلی شهریاری تنها نماینده ای از هشت نماینده فعلی استان در مجلس شورای اسلامی بود که توانست مجددا با رای مردم زاهدان، مرکز پهناورترین استان کشور به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

با انتخاب مجدد دکتر شهریاری که ریاست فعلی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد، حضور این نماینده اصول گرا در مجلس ۱۶ ساله شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید