Performancing Metrics

۴۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 321973
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 04:14
فرمانده انتظامی سراوان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ۴۱۳ کیلو گرم مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: پلیس سراوان پس از شناسایی و رصد یک باند توزیع کننده مواد افیونی از قصد اعضای این باند برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در دهانه ' آب انار' در این شهرستان با استفاده از خودروهای کوهستانی و کمک دارمطلع شدند.

وی افزود: با شناسایی این باند و انجام اقدامات تخصصی و پایش مداوم اطلاعاتی، شب گذشته تیم های تخصصی و تکاوری پلیس، اعضای این باند را در دهانه این منطقه به همراه یک دستگاه خودروی تویوتا حامل مواد مخدر شناسایی و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سراوان بیان کرد: قاچاقچیان مسلح بعد از حدود یک ساعت درگیری به دلیل تنگ شدن عرصه برخود، با تیراندازی به سمت خودروی حامل موادمخدر و آتش زدن بوته های اطراف قصد انهدام آن را داشتند که با اقدام به موقع ماموران نتوانستند به هدف خود برسند.

سرهنگ آذرپودینه اضافه داشت: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند اما ماموران در پاکسازی از محل درگیری ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا وانت و یک دستگاه موتورسیکلت ۳۰۳ کیلوگرم حشیش و ۱۱۰ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

منبع: مهر

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید