Performancing Metrics

تکلیف ۱۰ حوزه انتخابیه دیگر هم روشن شد | اتاق خبر
کد خبر: 321984
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 04:41
با صدور اطلاعیه جدید ستاد انتخابات کشور؛
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای آمار نهایی شهرستانهای پاکدشت، سنقر، اسلام آباد غرب، کنگاور، میانه، نهبندان، بروجرد، پلدختر، شهرضا را اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اطلاعیه شماره ۷۸ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر این اساس در حوزه انخابیه پاکدشت آقای محمد قمی از مجموع ۹۰۶۰۸ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۴۶۳۹۸ رای به مجلس دهم راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه سنقر از مجموع ۲۸۲۴۰ آرای صحیح ماخوذه آقای سید جواد حسینی کیا با کسب ۱۰۵۴۳ رای و آقای محمد عمادی رستگار با کسب ۵۵۸۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو آقای حشمت الله فلاحت پیشه از مجموع ۱۱۸۰۰۰ آرا صحیح ماخوذه با کسب ۵۳۳۶۹ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هریس نیز آقای حسن سلیمانی از مجموع ۱۳۵۶۸۸ رای با کسب ۴۸۸۹۱ رای به مجلس آینده راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه میانه آقای فردین فرمند از مجموع ۹۴۵۶۴ رای با کسب ۲۴۹۸۰ رای و آقای یعقوب شیویاری با کسب ۲۳۹۱۹ رای به مجلس آینده راه یافتند.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه آقای نظر افضلی از مجموع ۵۴۸۶۳ رای ماخوذه با کسب ۱۹۵۵۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه بروجرد از مجموع ۱۴۱۹۵۶ آرای صحیح ماخوذه آقای علاءالدین بروجردی با کسب ۳۰۴۶۶ رای و آقای هادی مقدسی با کسب ۲۹۱۰۸ رای و آقای عباس گودرزی با کسب ۲۷۵۲۷ رای و خانم فاطمه مقصودی با کسب ۲۶۸۱۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه پلدختر آقای سید حمیدرضا کاظمی از مجموع ۵۰۶۴۲ رای ماخوذه با کسب ۱۸۹۵۰ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از مجموع ۷۸۱۵۵ آرای صحیح آقای محمدرضا آقایی با کسب ۱۶۲۵۸ رای و خانم سمیه محمودی با کسب ۱۲۳۲۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان آقای الهیار ملکشاهی از مجموع ۱۲۸۶۲۱ رای با کسب ۵۷۷۱۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید