Performancing Metrics

زنجانی‌ها باردیگر پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب را به اثبات رساندند | اتاق خبر
کد خبر: 322023
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 08:06
در بیانیه‌ای مشترک عنوان شد؛
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی تاکید کردند: مردم استان زنجان بار دیگر پشتیبانی خود را از آرما‌ن‌ها و ارزش‌های انقلاب به اثبات رساندند.

اتاق خبر- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی تاکید کردند: مردم استان زنجان بار دیگر پشتیبانی خود را از آرما‌ن‌ها و ارزش‌های انقلاب به اثبات رساندند.

حجت الاسلام علی خاتمی و جمشید انصاری در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند.

در این پیام مشترک آمده است:

ملت سرافراز ایران بار دیگر در یک مشارکت همگانی گام دیگری در راه تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی برداشت. مردم نیک اندیش وهوشیار ایران باردیگر ثابت کردند که به نظام، انقلاب و کشور پایبند بوده و با امیدواری به افق های روشن چشم دوخته اند.

در سالی که مزین است به نام  «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»  در شرایطی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برگزار کردیم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول انقلابی و دفاع از حقوق مسلم مردم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده توانسته است به توفیقات قابل توجهی در استیفای حقوق ملی دست یافته و با ترسیم چهره ای صلح دوست از ملت بزرگ ایران، زمینه همکاری های گسترده اقتصادی و فنی را با دیگر کشورها فراهم کنند.

مردم شریف استان زنجان با حضور گسترده، آگاهانه و پرشور خود بار دیگر غیرت، انقلابی گری و پشتیبانی خود را از آرمان های حضرت امام (ره) و ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری به اثبات رساندند و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم پایتخت شور و شعور حسینی افزودند.

از این حضور عظیم و غرورآفرین و نقش آفرینی شایسته مردم همیشه در صحنه استان، در عرصه تصمیم گیری برای سرنوشت کشور، قدردانی نموده و امیدواریم که این حماسه سازی ها و امید آفرینی های ملت بزرگ ایران اسلامی علی الخصوص مردم غیور جای جای استان زنجان در سایه الطاف خداوند متعال همواره دوام و قوام داشته باشد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید