Performancing Metrics

رقابتها تمام شد، دوران همکاری فرا رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 322024
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 08:12
بیانیه ستاد خبرگان مردم:
همزمان با اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس خبرگان در اکثر حوزه‌های انتخابیه و پیروزی قاطع نامزدهای مورد حمایت فهرست «خبرگان مردم» در تهران و بیش از نیمی از کرسی‌های مجلس خبرگان، این ستاد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرآنلاین، متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی
بیانیه نهایی ستاد خبرگان مردم

وکذلک جعلناکم امة وسطا

خدا را شاکریم که باردیگر شرایط را برای رقم خوردن حماسه‌ای ماندگار توسط ملت شریف ایران مهیا کرد و مردم با حضوری بی‌بدیل، مهر تایید دیگری بر سخن بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی زدند که میزان رای ملت است.

هفتم اسفند ماه برای همیشه، به عنوان نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردید؛ روزی که جمهوری اسلامی به معنای حقیقی خود ظهوری کامل یافت و اراده جمهور مردم در نظام اسلامی نمودی درخشان یافت.
در فصل زمستان، این مردم بودند که با گرمای حضور خود فضا را رونق بخشیدند و موج بی‌اخلاقی‌ها، تخریب‌ها و.. نه تنها اراده آنان را سست نکرد، بلکه آحاد جامعه را در احقاق حق و ادای تکلیفشان مصمم‌تر کرد.

حضور فهرست خبرگان مردم که به رقابت فضای انتخابات مجلس خبرگان رهبری رونق بخشید، بستر تحقق دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد جامعه با هر سلیقه و اعتقاد، برای حضور در انتخابات را فراهم کرد و در ادامه، حمایت بزرگان انقلاب، علما و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور، به‌ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این فهرست، اقبال گسترده مردم به خبرگان مردم را فراهم آورد.

اکنون که شهد حضور مردم در عرصه انتخابات که مهمتر از نتیجه رقم خورده است، کام ملت را شیرین کرده است، شایسته است «ستاد خبرگان مردم» قدردانی خود را از عوامل اصلی رقم خوردن این حماسه سیاسی، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب که از یک سو زمینه ساز رقابتی شدن فضای انتخابات گردیده و از سوی دیگر امنیت و ارامش لازم جهت بسترسازی این حماسه را رقم زدند، ریاست محترم جمهوری و مجریان انتخابات، به‌ویژه مسئولان محترم وزارت کشور، شخصیتهای محبوب جامعه بویژه ریاست اسبق جمهوری و یادگار امام راحل و کلیه بزرگان، نخبگان و آحاد مردم که همانند سلولهای یک بدن، پیکره این حماسه ماندگار را تشکیل دادند، اعلام نماید.

ستاد خبرگان مردم با پایان یافتن فرایند انتخابات، خاتمه فعالیت خود را اعلام می‌نماید؛ اگرچه هفتم اسفند ماه روز تولد و آغازی برای حرکت جامعه، با امید در مسیر اعتدال، میانه روی و پرهیز از افراط و تفریط است.

از یاد نبریم که در گذشته، شهد شیرین حماسه‌های مردمی با افراط و تفریط، به تلخی ناکامی تبدیل شده است. پیروزی وقتی ماندگار است که در آن، بازنده ای وجود نداشته باشد؛ مردم شریفی که همراه نخبگان حماسه‌ساز هفتم اسفند بودند، به نیکی می دانند که نمایش ادب پیروزی، زیباترین زینت این حماسه است و با پرهیز از واژگان و رفتارهایی محقق می‌شود که موجب ایجاد ناراحتی و کدورت دیگر شهروندان می گردد و مانع بروز تفرقه، بزرگترین مانع فراگیر شدن وحدت ملی که میوه اصلی این حماسه مردمی است، خواهد بود.

ستاد «خبرگان مردم» با توجه به ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س)، با اعلام عدم برگزاری مراسم خاصی، «تکرار می‌کند» که «دوره رقابتها تمام شده و دوران وحدت و همکاری فرا رسیده است.»

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید