Performancing Metrics

کارهایی که قبل و بعد از گم شدن موبایل باید انجام دهید | اتاق خبر
کد خبر: 322060
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 10:58
بروزرسانی نوشت: پیشگیری بهتر از درمان است.درباره موبایل هم که امروزه بسیاری از اطلاعات شخصی ما را در خود نگهداری می کند امنیت اهمیت ویژه ای دارد.قبل از گم شدن گوشی بهتر است نکاتی را رعایت کنید.

اتاق خبر - 1-با پیشرفت هایی که در سیستم عامل های اندریود و iOS صورت گرفته است شما به راحتی  میتوانید از راه دور تلفن همراه خود را کنترل کنید.آن را فقل و اطلاعات را پاک کنید.در سیستم عامل iOS میتوانید از Find My iPhone و در اندروید از Android Device Manager استفاده کنید.

قبل از گم شدن تلفن همراه بهتر است این سرویس را در دستگاه خود فعال نمایید.زیرا در غیر این صورت کار شما بسیار دشوار می شود.قرار دادن قفل اثر انگشت و پین کد برای اطلاعات کافی است ولی موقعیت یابی موبایل راحت نیست.شما می توانید در گوگل مپ تاریخچه موقعیت مکانی را فعال کرده و time line ها را بررسی کنید.اما این راه نیز اساسی نیست.

2-با اپراتور سیم کارت خود تماس بگیرید و درخواست مسدود شدن خط را دهید تا مطمئن شوید با اکانت شما تماس خارجی برقرار نشده باشد.

3-حساب های کاربری خود را محافظت کنید و و از اپلیکیشن های رهگیری دستگاه استفاده کنید.بسیاری از برنامه ها مانند فیس بوک,Gmail و ... این قابلیت را برای کاربران خود قرار داده اند که  اگر موبایل از آن ها دور است یا طی اتفاقی به سرقت رفته است بتوانند از طریق سایت از حساب خود خارج شوند.

با رعایت این نکات سارق به راحتی به اطلاعات و حساب های شما دسترسی پیدا نمیکند و باید رمز عبور را وارد نمایید.

4-قرار دادن تایید دومرحله بر روی بسیاری از برنامه ها و اکانت ها مانند تلگرام.تا فرد برای ورود یا فعال کردن حساب نیاز به اهراز هویت داشته باشد که معمولا کد دوم به ایمیل صاحب حساب ارسال می شود.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید