Performancing Metrics

آیا «لئوناردو دی‌ کاپریو» در مراسم «اسکار 2016» خواهد درخشید؟ | اتاق خبر
کد خبر: 322091
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 00:17
يك دستگاه هوش مصنوعی پيش‌بينی كرده است كه امسال سرانجام جايزه اسكار به لئوناردو دی‌كاپريو خواهد رسيد.

به گزارش اتاق خبر، در حالی كه امشب مراسم اسكار ۸۸ برگزار خواهدشد، یك دستگاه هوش مصنوعی پیش بینی كرده است كه لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در «بازگشته» سرانجام اولین جایزه اسكار خود را دریافت خواهد كرد.

این بازیگر امسال برای ششمین ‌بار نامزد دریافت جایزه اسكار شده است. دی‌کاپریو برای بازی در نقش یك شكارچی در فیلم «بازگشته» تلاش زیادی كرده و سختی‌های زیادی را تاب آورده است؛ از خوردن جگر خام تا خوابیدن در داخل لاشه یک اسب.

این هوش مصنوعی كه به نام «UNU» از آن نام برده شده كسب چهار جایزه اسكار را برای فیلم ایناریتو پیش‌بینی کرده است. این در حالی است كه این فیلم ۱۲ نامزدی اسكار را كسب كرده است.

سال پیش نیز UNU دست به پیش بینی زده بود كه ۱۱ برنده از میان ۱۵ برنده نهایی را درست پیش‌بینی كرده بود. گفته می‌شود امسال قدرت محاسبه این هوش مصنوعی بسیار بالاتر از سال پیش رفته و به همین دلیل باید درصد احتمال درست بودن پیش‌بینی آن نیز از سال پیش بالاتر رفته باشد.

بر مبنای پیش بینی این سیستم، جایزه بهترین فیلم نیز به «بازگشته» اهدا خواهد شد و ایناریتو بار دیگر جایزه بهترین كارگردان را از اسكار خواهد گرفت. جایزه فیلمبرداری نیز به این فیلم اهدا می‌شود.

در حالی كه این سیستم جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی را به بری لارسن برای «اتاق» داده است، برخلاف انتظارها كیت وینسلت را نیز برای بازی در فیلم «استیو جابز» به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر زن مکمل انتخاب كرده است.

طبق پیش‌بینی UNU جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نیز به سیلوستر استالونه برای «کرید» خواهد رسید.

 

انتهای مطلب

 
منبع: مهر
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید