Performancing Metrics

خداحافظی واتس‌آپ با سیستم‌عامل‌های قدیمی | اتاق خبر
کد خبر: 322245
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 20:11
مدیران برنامه گپ واتس آپ اعلام کرده‌اند که تا پایان سال 2016 پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی همراه مانند سیستم عامل های نوکیا، بلاک بری و ... را پایان خواهند داد.

اتاق خبر: در شرایطی که دو سیستم عامل Android  و  iOS دنیای گوشی های هوشمند را فتح کرده اند و سیستم عامل های ویندوز فون و ویندوز 10 مایکروسافت برای افزایش نفوذ در این حوزه در تلاش هستند واتس آپ که در مالکیت فیس بوک است اعلام کرده که دیگر از بلاک بری و از جمله BlackBerry 10، Nokia S40،  و  Nokia Symbian S60پشتیبانی نمی کند و کاربران این گوشی ها و سیستم عامل ها تنها تا پایان سال 2016 فرصت دارند سیستم عامل مورد استفاده خود را تغییر دهند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ واتس آپ همچنین می گوید تنها تا پایان سال 2016 از سیستم عامل های Android 2.1  و  2.2  یا Windows Phone 7.1 پشتیبانی می کند.

این اخبار چند روز پس از آن اعلام می شود که واتس آپ از گذشتن تعداد کاربران خود از مرز یک میلیاردنفر خبر داد و هفت سالگی خود را جشن گرفت.

در بیانیه واتس آپ در این زمینه امده است: زمانی که واتس آپ فعالیت خود را در سال 2009 آغاز کرد، استفاده از گوشی های همراه بسیار متفاوت از امروز بود، از عمر فروشگاه Apple App تنها چند ماه می گذشت و حدود 70 درصد از گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل های بلاک بری یا نوکیا بودند. اما امروزه 99.5 درصد از گوشی های هوشمند از سیستم عامل های اپل و گوگل استفاده می کنند. ما در سال های آینده تمرکز بیشتری بر روی پلاتفورم های همراه خواهیم داشت، زیرا تعداد زیادی از مردم از آنها استفاده می‌کنند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید